Pagina 1 van 1

Leuke classic 900 i met wat ervaring

Geplaatst: za 08 nov, 2025 21:03
door El René

Re: Leuke classic 900 i met wat ervaring

Geplaatst: za 08 nov, 2025 21:11
door davidd
Die is in ieder geval in prijs omhoog gegaan
https://www.saabforum.nl/viewtopic.php ... 4#p2039534

Re: Leuke classic 900 i met wat ervaring

Geplaatst: za 08 nov, 2025 22:34
door theun
davidd schreef:
za 08 nov, 2025 21:11
Die is in ieder geval in prijs omhoog gegaan
https://www.saabforum.nl/viewtopic.php ... 4#p2039534
Hij is ook nog niet van eigenaar gewisseld.. ook niet na de vorige spot.

Re: Leuke classic 900 i met wat ervaring

Geplaatst: zo 09 nov, 2025 9:08
door verde900
Jammer dat n Belgische aero gewoon een itje is

Re: Leuke classic 900 i met wat ervaring

Geplaatst: zo 09 nov, 2025 11:44
door Style&Co
dat was alleen in 1993 het geval in Belgie. En in Australie en UK in 1992

Re: Leuke classic 900 i met wat ervaring

Geplaatst: zo 09 nov, 2025 17:51
door verde900
Zonde .. een Aero moet gorgelen

Re: Leuke classic 900 i met wat ervaring

Geplaatst: wo 26 nov, 2025 15:45
door Oosthoek