Pagina 1 van 1
Leuke classic 900 i met wat ervaring
Geplaatst: za 08 nov, 2025 21:03
door El René
Re: Leuke classic 900 i met wat ervaring
Geplaatst: za 08 nov, 2025 21:11
door davidd
Re: Leuke classic 900 i met wat ervaring
Geplaatst: za 08 nov, 2025 22:34
door theun
Hij is ook nog niet van eigenaar gewisseld.. ook niet na de vorige spot.
Re: Leuke classic 900 i met wat ervaring
Geplaatst: zo 09 nov, 2025 9:08
door verde900
Jammer dat n Belgische aero gewoon een itje is
Re: Leuke classic 900 i met wat ervaring
Geplaatst: zo 09 nov, 2025 11:44
door Style&Co
dat was alleen in 1993 het geval in Belgie. En in Australie en UK in 1992
Re: Leuke classic 900 i met wat ervaring
Geplaatst: zo 09 nov, 2025 17:51
door verde900
Zonde .. een Aero moet gorgelen
Re: Leuke classic 900 i met wat ervaring
Geplaatst: wo 26 nov, 2025 15:45
door Oosthoek