https://www.magalimoto.com/car-listing/ ... 6-s---1993

Niet duur? het lijkt wel of ze twee keer zo duur zijn als een jaar of tien geleden, en toen vond ik ze al duur.....caspar schreef: ↑do 20 nov, 2025 8:27Mooie spot. Niet duur.

Vergelijk de prijzen maar eens met porsche, audi, bmw of volvo uit de jaren 80 en 90. Dan valt de 900 nog mee… En ze zijn zeldzamer ook nog.op schreef: ↑za 22 nov, 2025 0:08Niet duur? het lijkt wel of ze twee keer zo duur zijn als een jaar of tien geleden, en toen vond ik ze al duur.....![]()
'T is best geld voor een 25 jarige auto die moet binnenslapen en waar je een warme band met je garagist mee gaat krijgen![]()

Er vanuitgaande dat het een orginele turbo s is met deze traceerbare km stand, bij een handelaar welke garantie moet geven vind ik de auto niet duur. In Duitsland doen mooie lpt aero met lage km stand al deze prijs.op schreef: ↑za 22 nov, 2025 0:08Niet duur? het lijkt wel of ze twee keer zo duur zijn als een jaar of tien geleden, en toen vond ik ze al duur.....![]()
'T is best geld voor een 25 jarige auto die moet binnenslapen en waar je een warme band met je garagist mee gaat krijgen![]()

vergeet de Peugeot 205 GTI niet.caspar schreef: ↑za 22 nov, 2025 9:41
Menig (jaren 90 )special is twee tot zes keer zo duur als 10 jaar geleden