Ergens in Nederland een mooie, bijzondere of goedkope Saab te koop gezien? Laat hier een bericht achter.
-
J.vandermeulen
- Donateur

- Berichten: 3090
- Lid geworden op: ma 11 jul, 2016 19:18
- Regio: NL - Provincie Gelderland
Bericht
door J.vandermeulen » vr 15 mei, 2026 8:17
Orphy schreef: ↑do 30 apr, 2026 13:34
Waar verkrijgbaar ? Je kunt toch gewoon op die site bestellen?
Ik zag zojuist dat er ook een origineel ding was ooit.
https://saabpartners.com/shop/index.php ... duct_id=57
Mr Ali is dus gewoon ouderwets aan het kopiëren geslagen.
Caab 9-3 2005 1.8t
9-3X 2009 2.0T
-
Orphy
- Donateur (5x)

- Berichten: 6923
- Lid geworden op: za 19 jan, 2013 0:42
- Regio: NL - Provincie Groningen
Bericht
door Orphy » vr 15 mei, 2026 8:30
Mr. Ali? Je refereert naar de link die ik plaatste ?
2000 Viggen coupé lightning Blue stage 3
2004 9-5 Aero estate hazelnut Hirsch stage 2
2002 Honda x11
En een stage loper
Oh ja, en een vito als bedrijfswagen.
Op zoek naar een Aero interieur, bodykit, velgen of andere onderdelen voor je 9-3 of 9-5?
www.orphyum.nl
-
J.vandermeulen
- Donateur

- Berichten: 3090
- Lid geworden op: ma 11 jul, 2016 19:18
- Regio: NL - Provincie Gelderland
Bericht
door J.vandermeulen » vr 15 mei, 2026 8:42
Orphy schreef: ↑vr 15 mei, 2026 8:30
Mr. Ali? Je refereert naar de link die ik plaatste ?
Yep.
De mannen uit Meppel kunnen origineel overigens alleen voor RHD leveren en Mr Ali ook voor LHD.
Caab 9-3 2005 1.8t
9-3X 2009 2.0T
-
Orphy
- Donateur (5x)

- Berichten: 6923
- Lid geworden op: za 19 jan, 2013 0:42
- Regio: NL - Provincie Groningen
Bericht
door Orphy » vr 15 mei, 2026 8:46
Heb je de moeite genomen om de link te openen ?
2000 Viggen coupé lightning Blue stage 3
2004 9-5 Aero estate hazelnut Hirsch stage 2
2002 Honda x11
En een stage loper
Oh ja, en een vito als bedrijfswagen.
Op zoek naar een Aero interieur, bodykit, velgen of andere onderdelen voor je 9-3 of 9-5?
www.orphyum.nl
-
J.vandermeulen
- Donateur

- Berichten: 3090
- Lid geworden op: ma 11 jul, 2016 19:18
- Regio: NL - Provincie Gelderland
Bericht
door J.vandermeulen » vr 15 mei, 2026 8:53
Orphy schreef: ↑vr 15 mei, 2026 8:46
Heb je de moeite genomen om de link te openen ?
Ja. De vennootschap zit op Malta en de aandeelhouder daarvan zit op Cyprus. Lijkt mij klassieke dropship structuur. De vennootschappen hebben zelfs een ‘eervolle’ vermelding in de Panama papers.
Maar we gaan wat off topic.
Caab 9-3 2005 1.8t
9-3X 2009 2.0T