9-3 Coupé Steel Grey met weinig km's en open dak

Ergens in Nederland een mooie, bijzondere of goedkope Saab te koop gezien? Laat hier een bericht achter.
Gebruikersavatar
reiernumans
Donateur (2x)
Donateur (2x)
Berichten: 8530
Lid geworden op: vr 09 nov, 2012 0:25
Regio: NL - Provincie Gelderland

Re: 9-3 Coupé Steel Grey met weinig km's en open dak

Bericht door reiernumans » zo 10 mei, 2026 9:21

El René schreef:
za 09 mei, 2026 21:44
Op de 96 hierboven is volgens mij sprake van wat ze een trimrand noemen, en niet van een felsrand. Die is 8 mm breed en duidelijker zichtbaar dan een felsrand : voordeel is dat je niet langs de spuiter hoeft. Het dak is daarmee goedkoper en wat zichtbaarder after market.
Dit is dus de 96 van mijn vader en daar zit het schuifdak in met een felsrand.
2018 Alfa Romeo Giulia Super, Grigio Magnesio

Real Petrolheads Respect Other Petrolheads.

REIERPARTS

Gebruikersavatar
frits 9-3
Donateur (3x)
Donateur (3x)
Berichten: 614
Lid geworden op: vr 30 sep, 2011 21:11
Regio: NL - Provincie Groningen

Re: 9-3 Coupé Steel Grey met weinig km's en open dak

Bericht door frits 9-3 » zo 10 mei, 2026 9:57

Net de plaatjes van de auto bekeken. Is wel erg mooi zo'n coupe. Ziet er verder ook heel netjes uit.
Van Saab Sport Estate 1.9 TID, Sport Estate 1.9 TTID, V70 D5 Summum, XC60 D3, XC70 D4, XC60 T5 naar XC70 T5 Nordic+ en Saab 9-3 Cabriolet 1.8t Vector (facelift). :O:

Gebruikersavatar
El René
Geregistreerd lid
Berichten: 2347
Lid geworden op: zo 03 dec, 2006 22:14
Regio: - kies een regio

Re: 9-3 Coupé Steel Grey met weinig km's en open dak

Bericht door El René » zo 10 mei, 2026 21:15

reiernumans schreef: Dit is dus de 96 van mijn vader en daar zit het schuifdak in met een felsrand.
Dan bedroog mijn oog me.
Ongeduld is een schone zaak. Geduld ook.
....
(T 3 Camper, t 9-3 Coupé, T 16S 900 Cabriolet)

Gebruikersavatar
El René
Geregistreerd lid
Berichten: 2347
Lid geworden op: zo 03 dec, 2006 22:14
Regio: - kies een regio

Re: 9-3 Coupé Steel Grey met weinig km's en open dak

Bericht door El René » za 16 mei, 2026 17:03

frits 9-3 schreef:Zal niet meevallen nog een inbouwer te vinden die ze ook nog heeft.
De hierboven genoemde partijen plus een derde in Roosendaal kunnen me helpen. Dus ik denk dat vanaf deze zomer beide Saabjes de optie openrijden bieden : de 900 èn de 9-3 !
Ongeduld is een schone zaak. Geduld ook.
....
(T 3 Camper, t 9-3 Coupé, T 16S 900 Cabriolet)