
Bron: https://www.autoscout24.nl/aanbod/saab- ... cd664906ce





Daar had je met de turbo x nie zoveel keuze in
Dat klopt en toch zijn deze goed verpest..Orphy schreef: ↑za 09 mei, 2026 22:36Daar had je met de turbo x nie zoveel keuze in


dat weet jij of dat leid jij af aan de stekker van de standkachel in de voorbumper?Orphy schreef: ↑za 09 mei, 2026 22:02Zweden



Weet ik zeker, op Finnik staat tegenwoordig het land van herkomst vermeld.Style&Co schreef: ↑zo 10 mei, 2026 10:08dat weet jij of dat leid jij af aan de stekker van de standkachel in de voorbumper?
