Dat lijkt toch niet te duur gezien bouwjaar/km stand.
Of zie ik iets over het hoofd?
https://www.marktplaats.nl/v/auto-s/saa ... parksensor
9-3 cabrio 2008 84k € 6.999,-
-
Kruimel
- Geregistreerd lid
- Berichten: 69
- Lid geworden op: ma 30 dec, 2024 22:41
- Regio: NL - Provincie Gelderland
9-3 cabrio 2008 84k € 6.999,-
Saab 9-3 vector cabrio 2005
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

- Berichten: 16953
- Lid geworden op: ma 15 sep, 2003 16:29
- Regio: NL - Provincie Drenthe
Re: 9-3 cabrio 2008 84k € 6.999,-
helemaal eens. Nette auto en lage kmstand (die ik gezien het interieur ook geloof). Gezien het vermogen denk ik dat er een Hirsch tune op zit. En modeljaar 2007 dus al het nieuwe interieur. Handbediende stoelen vind ik ook een pre... lichter, lager en sneller te bedienen dan elektrischKruimel schreef: ↑di 12 mei, 2026 7:37Dat lijkt toch niet te duur gezien bouwjaar/km stand.
live your dreams
-
frits 9-3
- Donateur (3x)

- Berichten: 615
- Lid geworden op: vr 30 sep, 2011 21:11
- Regio: NL - Provincie Groningen
Re: 9-3 cabrio 2008 84k € 6.999,-
Ze zitten 1 week op MP en er is verder over het bedrijf nog niet veel te vinden.
2008 zou toch al de facelift neus moeten hebben?
2008 zou toch al de facelift neus moeten hebben?
Laatst gewijzigd door frits 9-3 op di 12 mei, 2026 8:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Van Saab Sport Estate 1.9 TID, Sport Estate 1.9 TTID, V70 D5 Summum, XC60 D3, XC70 D4, XC60 T5 naar XC70 T5 Nordic+ en Saab 9-3 Cabriolet 1.8t Vector (facelift). 
-
ReinO
- Donateur (2x)

- Berichten: 16735
- Lid geworden op: di 03 mei, 2011 6:07
- Regio: NL - Provincie Flevoland
Re: 9-3 cabrio 2008 84k € 6.999,-
Ok, onderhoudshistorie aanwezig maar een verkooppunt is toch wel dat veel rubberen delen
door de leeftijd wel op het eind van hun flexibiliteit zijn. Been there done that.
Hopelijk is er voor de testrit een kasseienstrook beschikbaar
Wel een prachtauto natuurlijk en is er al weer een voorruit te krijgen voor het geval dat?
door de leeftijd wel op het eind van hun flexibiliteit zijn. Been there done that.
Hopelijk is er voor de testrit een kasseienstrook beschikbaar
Wel een prachtauto natuurlijk en is er al weer een voorruit te krijgen voor het geval dat?
De Moerasruiter uit het Paradijs
900ng TD04, 1.9 bar!18T.
9-5 estate Aero, MY01, 18T.
900ng TD04, 1.9 bar!18T.
9-5 estate Aero, MY01, 18T.
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

- Berichten: 16953
- Lid geworden op: ma 15 sep, 2003 16:29
- Regio: NL - Provincie Drenthe
Re: 9-3 cabrio 2008 84k € 6.999,-
klopt, dat viel mij ook al op. Wellicht een late MY2007 die pas in 2008 op kenteken is gezet (om welke reden dan ook)frits 9-3 schreef: ↑di 12 mei, 2026 8:362008 zou toch al de facelift neus moeten hebben?
live your dreams
-
coppe218
- Donateur (3x)

- Berichten: 1076
- Lid geworden op: ma 21 dec, 2009 15:22
- Regio: NL - Provincie Limburg
Re: 9-3 cabrio 2008 84k € 6.999,-
Mooie auto en zeker niet duur in deze staat en km stand.. Voor mij zou hij afvallen ivm handgeschakeld.
Saab 9-3 2.0t Cabrio Vector Aut. Hirsch Stage 1 (195 PK) Espresso Black
Saab 9-3 2.0T SE Cabrio 1998 Hirsch Stage 1 (222 PK) (9 jaar gehad, nu van mijn zoon)
Saab 9-3 2.0t Auto S 1999
Saab 9000 CS 2.0t 1997 (verkocht)
Saab 9-3 2.0T SE Cabrio 1998 Hirsch Stage 1 (222 PK) (9 jaar gehad, nu van mijn zoon)
Saab 9-3 2.0t Auto S 1999
Saab 9000 CS 2.0t 1997 (verkocht)
-
Ronnes
- Donateur (2x)

- Berichten: 3848
- Lid geworden op: ma 01 okt, 2007 21:15
- Regio: BE - Antwerpen / Anvers
Re: 9-3 cabrio 2008 84k € 6.999,-
Een dikke maand geleden heb ik nog een nieuwe ruit laten plaatsen in mijn cabrio. Ik had de keuze in mét of zonder regensensor. Is dus geen probleem.ReinO schreef: ↑di 12 mei, 2026 8:36…is er al weer een voorruit te krijgen voor het geval dat?
Saab 96 '61 ('86-98 ~ '11- )
Saab 9-3 Cabrio LPG '05 ('11-)
Saab 93B '58 ('12-)
Saab 9-3 Cabrio LPG '05 ('11-)
Saab 93B '58 ('12-)
-
RoelandV
- Geregistreerd lid
- Berichten: 13068
- Lid geworden op: wo 13 jan, 2010 20:15
- Regio: - kies een regio
-
Orphy
- Donateur (5x)

- Berichten: 6924
- Lid geworden op: za 19 jan, 2013 0:42
- Regio: NL - Provincie Groningen
Re: 9-3 cabrio 2008 84k € 6.999,-
De vooruit van een OG cabrio is volgens mij het probleem, Ng niet.ReinO schreef: ↑di 12 mei, 2026 8:36Ok, onderhoudshistorie aanwezig maar een verkooppunt is toch wel dat veel rubberen delen
door de leeftijd wel op het eind van hun flexibiliteit zijn. Been there done that.
Hopelijk is er voor de testrit een kasseienstrook beschikbaar![]()
Wel een prachtauto natuurlijk en is er al weer een voorruit te krijgen voor het geval dat?
2000 Viggen coupé lightning Blue stage 3
2004 9-5 Aero estate hazelnut Hirsch stage 2
2002 Honda x11
En een stage loper
Oh ja, en een vito als bedrijfswagen.
Op zoek naar een Aero interieur, bodykit, velgen of andere onderdelen voor je 9-3 of 9-5? www.orphyum.nl
2004 9-5 Aero estate hazelnut Hirsch stage 2
2002 Honda x11
En een stage loper
Oh ja, en een vito als bedrijfswagen.
Op zoek naar een Aero interieur, bodykit, velgen of andere onderdelen voor je 9-3 of 9-5? www.orphyum.nl
-
ReinO
- Donateur (2x)

- Berichten: 16735
- Lid geworden op: di 03 mei, 2011 6:07
- Regio: NL - Provincie Flevoland
Re: 9-3 cabrio 2008 84k € 6.999,-
ok helder.
De Moerasruiter uit het Paradijs
900ng TD04, 1.9 bar!18T.
9-5 estate Aero, MY01, 18T.
900ng TD04, 1.9 bar!18T.
9-5 estate Aero, MY01, 18T.