Bron: https://www.autoscout24.nl/aanbod/saab- ... 91580ef375

Welles. Staat gewoon in de advertentieGuido900T schreef: ↑do 21 mei, 2026 11:52Er staat toch nergens dat hij een nieuwe motor heeft?

Of de Slavische tak van de familie: Kazimir Dev'yata tserkvasilvandam schreef: ↑do 21 mei, 2026 15:49Kazimir Neuféglise zou wel echt een briljante naam zijn

Kopen zou ik zeggen! Want het loopt storm.NeufegliseThierry schreef: ↑do 21 mei, 2026 13:58Jongens, jongens, jongens. Wat een veronderstellingen allemaal weer.....
Ten eerste is dit bedrijf zeer goed benaderbaar, pak de telefoon en je krijgt zo antwoord op je vragen (ja advertentie kan duidelijker, helemaal mee eens).
Als je wilt krijg je gratis een nieuw kleppendeksel erbij (de motor is zoals de advertentie aangeeft nieuw/nieuw opgebouwd, nieuw gespoten kleppendeksel ligt klaar).
Bumpers: los van wettelijke voorschriften is dit een smaakdingetje, KCP vindt de auto zonder fraaier.
Tot slot: KCP bouwt met enige regelmaat auto's op waarbij de bedoeling is dat de laatste afwerkpunten in samenspraak met de klant verlopen. Dat is bij deze auto niet anders. Wil je een ander interieur? Kan. Wil je de bumpers gemonteerd hebben? Kan. Een andere turbo? Uiteraard. Je kunt het zo gek niet verzinnen of het is mogelijk.
En nee: Kazimir is geen familie van mij (heel raar gerucht dat de ronde doet in SAAB kringen) en ik heb geen aandelen in KCP. Waarom weet ik dan wel het een en ander over deze auto? Simpel, een zeer gewaardeerd familielid van mij was en is ook in deze SAAB geïnteresseerd.
En weer door![]()