Saab 9-5 2.3T Aero 299dkm 2007 € 1.499

Ergens in Nederland een mooie, bijzondere of goedkope Saab te koop gezien? Laat hier een bericht achter.
Gebruikersavatar
RoelandV
Geregistreerd lid
Berichten: 13058
Lid geworden op: wo 13 jan, 2010 20:15
Regio: - kies een regio

Saab 9-5 2.3T Aero 299dkm 2007 € 1.499

Bericht door RoelandV » vr 22 mei, 2026 8:46

In Garderen wordt een Saab 9-5 Aero van 2007 aangeboden met APK tot 02-03-2027:

Afbeelding

Bron: https://www.marktplaats.nl/v/auto-s/saa ... turbo-aero
Keep on smiling!

Gebruikersavatar
Viking13
Donateur
Donateur
Berichten: 223
Lid geworden op: za 20 feb, 2021 15:04
Regio: NL - Provincie Gelderland

Re: Saab 9-5 2.3T Aero 299dkm 2007 € 1.499

Bericht door Viking13 » vr 22 mei, 2026 9:13

Ligt het aan mij of is dit heel goedkoop?
Mini Cooper 2005
Saab 9-5 Aero Estate 2006, stage 3+ 300+ pk (DionHPT)
Volvo V70 R AWD 1999

Ex: 99GL 1982, 9000i 1986 9000i 2.3 1990, 900 2.1-16v 3-drs 1991, 900i 4-drs (2x), 9000 CSE 2.3 1994, 9-3 tid, 2000,
9000 Anniversary Lpt BSR stage 1 1997, NG900 FPT

Gebruikersavatar
Spatje
Donateur (3x)
Donateur (3x)
Berichten: 1326
Lid geworden op: wo 03 nov, 2010 19:56
Regio: NL - Provincie Utrecht

Re: Saab 9-5 2.3T Aero 299dkm 2007 € 1.499

Bericht door Spatje » vr 22 mei, 2026 12:48

Koopje van de eeuw lijkt me. Er zit dan ook geen stoelventilatie op 8) een must bij dit weer
Nu 9-5NG 2.8T 2011 Oak Grey met enkele mods
en omdat ik geen afscheid kan nemen: 9-5 Aero Estate Hirsch 300pk 2008
Verkocht: 9-3 Cabrio 2.0T bj 2000, 9000 Aero bj 1994

Gebruikersavatar
Koen9-3
Geregistreerd lid
Berichten: 26
Lid geworden op: vr 20 mar, 2026 20:28
Regio: NL - Provincie Drenthe

Re: Saab 9-5 2.3T Aero 299dkm 2007 € 1.499

Bericht door Koen9-3 » vr 22 mei, 2026 13:00

in onderdelen is-ie al meer waard...... What's the catch?
Je bent wat je denkt .....

Saab 9-3 Cabrio OG Aero 2000
Ex Saab 9-3 Cabrio OG Anniversary HPT 250 Pk 2003

Gebruikersavatar
Style&Co
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur
Berichten: 16947
Lid geworden op: ma 15 sep, 2003 16:29
Regio: NL - Provincie Drenthe

Re: Saab 9-5 2.3T Aero 299dkm 2007 € 1.499

Bericht door Style&Co » vr 22 mei, 2026 18:30

Spatje schreef:
vr 22 mei, 2026 12:48
Er zit dan ook geen stoelventilatie op 8) een must bij dit weer
mistlampen lijken ook afgedopt (maar de knop zit er wel in). Deze heeft wel schuifdak, helaas geen automaat

en dan de hamvraag: waar dient de rood verlichte knop voor links van de asbak/vakje?
live your dreams

Gebruikersavatar
RoelandV
Geregistreerd lid
Berichten: 13058
Lid geworden op: wo 13 jan, 2010 20:15
Regio: - kies een regio

Re: Saab 9-5 2.3T Aero 299dkm 2007 € 1.499

Bericht door RoelandV » vr 22 mei, 2026 22:21

Dat is een goede vraag.....
Afbeelding
Keep on smiling!

ljdekker
Geregistreerd lid
Berichten: 132
Lid geworden op: di 19 dec, 2017 22:41
Regio: NL - Provincie Drenthe

Re: Saab 9-5 2.3T Aero 299dkm 2007 € 1.499

Bericht door ljdekker » za 23 mei, 2026 10:31

Ik zag hem ook al; niet duur maar je weet natuurlijk niet wat je koopt
9-3 ss Hirsch 2006 fusionblue
900 red arrow nr 117
9-5 sedan Brabus ambassador blue
96 1975 grijs

Gebruikersavatar
RoelandV
Geregistreerd lid
Berichten: 13058
Lid geworden op: wo 13 jan, 2010 20:15
Regio: - kies een regio

Re: Saab 9-5 2.3T Aero 299dkm 2007 € 1.499

Bericht door RoelandV » za 23 mei, 2026 17:10

Begrijp even niet wat je bedoelt met "je weet natuurlijk niet wat je koopt".
Weet je dat bijv, bij de Saab 9-3 van € 1.250 volgens jou wel?
Keep on smiling!

Gebruikersavatar
Ibanez
Geregistreerd lid
Berichten: 662
Lid geworden op: vr 25 apr, 2008 21:37
Regio: NL - Provincie Noord-Brabant

Re: Saab 9-5 2.3T Aero 299dkm 2007 € 1.499

Bericht door Ibanez » za 23 mei, 2026 17:14

En verkocht in de tussentijd...
'Saabrijder sinds 2002'
9³ Cabriolet 1.8t Nocturne Blue 2005
9³ 5-deurs T Cayenne-rood SE 1998
900 Coupé (een i-tje) Embassy Blue 1998
Ergens tussen Breda en Hoogstraten

Gebruikersavatar
RoelandV
Geregistreerd lid
Berichten: 13058
Lid geworden op: wo 13 jan, 2010 20:15
Regio: - kies een regio

Re: Saab 9-5 2.3T Aero 299dkm 2007 € 1.499

Bericht door RoelandV » za 23 mei, 2026 17:56

Goh dat verbaast mij.... :D :D :D
Keep on smiling!