https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... 8e1b1fa0e3

en de 9-3 coupe is de laatste coupe die Saab maakte (mocht maken van GM). De eerste (ur)Saab was ook een 2 deurs.Luthart schreef: ↑wo 19 aug, 2026 20:34Een coupe/3drs is ook de mooiste variant natuurlijk! Het model komt dan het meest tot zijn recht. Simpeler lijnen en minder naden etc.

onbegrijpelijke beslissing, staat bloedmooi namelijk. Ik heb deze twee fotos al een tijd opgeslagen op mijn laptop... twee keer een witte coupe voorzien van viggen bodykitSaapie schreef: ↑do 20 aug, 2026 9:44Mooiste viggen kleur is wit. Maar die is niet geleverdde kleuren

EU Viggens toch ook met rode en oranje inserts?caspar schreef: ↑do 20 aug, 2026 10:25Eu viggens hebben altijd het grijze interieur, wat ik vrij saai vind.

Alleen oranje en blauw.Style&Co schreef: ↑do 20 aug, 2026 10:29EU Viggens toch ook met rode en oranje inserts?

Klopt, maar of geel nu commercieel zo’n top keuze is…Luthart schreef: ↑do 20 aug, 2026 10:32Wit is nu in de mode maar rond 2000 wou niemand een witte… “met een witte bleef je zitte”