Het "De kerst op de taart, maar dan net niet..." topic: Achterklep Logo Drama's!
-
collega
- Donateur (3x)

Re: Het "De kerst op de taart, maar dan net niet..." topic: Achterklep Logo Drama's!
Dank. Elegante oplossing!
-
collega
- Donateur (3x)

Re: Het "De kerst op de taart, maar dan net niet..." topic: Achterklep Logo Drama's!
Dank voor de antwoorden.
Ga ik doen
Ga ik doen
-
Turbobakk
- Donateur (8x)

Tja, ook die van mij hoort in dit topic thuis. Achter 'turbo' zat ook nog een losse S. Klopt natuurlijk niets van. Maar, wordt aan gewerkt. Oorspronkelijk was dit een lpt, dus een 900 S. Is omgebouwd naar T5, dus ik maak er maar 900 turbo van met daaronder de 16 valve badge en alles moet wat naar rechts opschuiven.

-
caspar
- Donateur (5x)

Modern saab heeft daar ook een gave t5 badge voor.
-
Turbobakk
- Donateur (8x)

-
Style&Co
- Moderator + Donateur

-
gj900
- Donateur (9x)

Hoe krijg je het toch voor elkaar

-
Henk-Jan
- Donateur

Feitelijk klopt het toch? Er staat SAAB, er staat 900 en er zit een logo'tje op de kont. 
-
gj900
- Donateur (9x)

Inderdaad niets meer aan doenHenk-Jan schreef: ↑do 04 dec, 2025 18:54Feitelijk klopt het toch? Er staat SAAB, er staat 900 en er zit een logo'tje op de kont.
-
collega
- Donateur (3x)

-
Tubbe
- Donateur (2x)

Genoeg voorbeelden hoe je ze terug kunt plaatsen hier 🫣
-
collega
- Donateur (3x)

zeker, maar ik ga dat laten doen door iemand die veel zorgvuldiger is dan ik.