turbo badges zijkant motorkap
-
geert1
- Geregistreerd lid
-
DDJ
- Geregistreerd lid
-
900 SE C
- Geregistreerd lid
Datzelfde dan ook voor deze: viewtopic.php?t=49853&start=0&postdays= ... +weerstandwackywim schreef:Saapie: bedankt!! Heb echt even heerlijk zitten schateren van het lachen. Niet perse om jouw vraag maar vooral om de antwoorden er onder. Goed weekend allemaal!!
-
geert1
- Geregistreerd lid
-
DDJ
- Geregistreerd lid
-
Oosthoek
- Donateur

-
geert1
- Geregistreerd lid
-
DDJ
- Geregistreerd lid
bron: deze(Bij aankoop een doos met extra onderdelen cadeau, waaronder twee zijramen en raammotoren, enz...en je krijgt het turbologo, dat in de gril zit en er niet hoort. )
Kon het bijna niet laten om te vragen of hij ook de badges heeft voor links en rechts in de zijkant
-
Orphy
- Donateur (5x)

Re: turbo badges zijkant motorkap
Saapie schreef:
De vroege types van de 900 TS 16 hebben links en rechts turbo badges op de motorkap. Nu zijn die van mij er afgehaald door de vorige eigenaar, of die daar weer voor. Ik wil ze kortom er weer op aanbrengen.
Nu heb ik de badges inmiddels, maar zit ik met een rechts links probleem. Rechts is simpel, daar is het logo gewoon van links naar rechts te lezen, maar nu zit ik met links. Daar is de badges naemlijk net anderom, dus met de t naar de voorkant van de auto, en niet zoals bij rechts, de t aan het begin bij de rand van de motorkap.
Kortom, klopt het dat de badges oorspronkelijk andersom waren gemonteerd, of bestaan er links en rechtsversies van?
was dit werkelijk de openingspost van TS?
De vroege types van de 900 TS 16 hebben links en rechts turbo badges op de motorkap. Nu zijn die van mij er afgehaald door de vorige eigenaar, of die daar weer voor. Ik wil ze kortom er weer op aanbrengen.
Nu heb ik de badges inmiddels, maar zit ik met een rechts links probleem. Rechts is simpel, daar is het logo gewoon van links naar rechts te lezen, maar nu zit ik met links. Daar is de badges naemlijk net anderom, dus met de t naar de voorkant van de auto, en niet zoals bij rechts, de t aan het begin bij de rand van de motorkap.
Kortom, klopt het dat de badges oorspronkelijk andersom waren gemonteerd, of bestaan er links en rechtsversies van?
was dit werkelijk de openingspost van TS?

?