zwarte 900 5 drs in Nederland
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

Re: zwarte 900 5 drs in Nederland
ik heb er eentje... een originele zwarte zalmneus met 16v full pressure turbo. Als je al een zwarte sedan vindt dan bijna altijd een lpt of een injectie of igv steilneus de T8. Zwarte 4 deur sedans en 5 deur combicoupés zijn zeldzamer dan coupes of cabrio's. Idem overigens met zwarte 2 deurs 99 en 90's... gek genoeg ook amper in het zwart geleverd
-
sb90
- Geregistreerd lid
Ik vind het ook erg vreemd.
M`n vader heeft dan na aardig wat jaren zoeken eindelijk een zwarte `83er sedan gevonden (non-turbo) in redelijke staat, met chromen lijstjes rondom de ramen. Prachtauto om te zien, rijdt heerlijk!
Wordt binnenkort een ander blok ingelegd (de huidige is echt op), en morgen bouw ik er een ander interieur (en andere hemelschaal) in, dus dat moet al een stuk netter staan!
Van origine bruine bekleding (althans, het zat erin, en ik vermoed dat het de originele bekleding is), en wordt nu vervangen door grijs interieur.
Ik gok dat de 900 sedan steilneus in 4-deurs zwart echt op een paar handen te tellen zijn...
M`n vader heeft dan na aardig wat jaren zoeken eindelijk een zwarte `83er sedan gevonden (non-turbo) in redelijke staat, met chromen lijstjes rondom de ramen. Prachtauto om te zien, rijdt heerlijk!
Wordt binnenkort een ander blok ingelegd (de huidige is echt op), en morgen bouw ik er een ander interieur (en andere hemelschaal) in, dus dat moet al een stuk netter staan!
Van origine bruine bekleding (althans, het zat erin, en ik vermoed dat het de originele bekleding is), en wordt nu vervangen door grijs interieur.
Ik gok dat de 900 sedan steilneus in 4-deurs zwart echt op een paar handen te tellen zijn...
-
veenaalt
- Donateur (7x)

Misschien toch maar een keer een 4/5deurs classic meeting organiseren?
Lijkt me erg leuk.
Meer mensen interesse?
Lijkt me erg leuk.
Meer mensen interesse?
-
Schippertje
- Donateur

-
veenaalt
- Donateur (7x)

Dan komen er niet echt veel denk ik....
-
Schippertje
- Donateur

[]Dat is waar. Een 4/5 deurs meeting lijkt me een goed plan!
Reden: Quote verwijderd
-
reiernumans
- Donateur (2x)

Ben ik ook zeker van de partij! Wachten we dan wel even tot maart? 
-
Foll
- Geregistreerd lid
Leuk, dan ben ik ook van de partij! Hoe meer deuren, hoe beter
. Denk de 5 deurs in maart wel weer klaar te hebben, dus ik wacht even mee met de kwart tarief 900 eigenaren.
-
Ewout
- Donateur (5x)

Ik zag van de week ook nog een zwarte 900 vijfdeurs in Cruquius, maar het kenteken weet ik niet meer. Er zat een T in. 
-
reiernumans
- Donateur (2x)

Ik weet er nog een te staan in de buurt van Woerden, een i'tje. Wordt momenteel wat laswerk aan gedaan zodat 'ie weer voor een verse APK kan en dan gaat een Youngster erin rijden 
-
olav
- Donateur

Stond vandaag hier voor de deur in Renesse!
Morrissey schreef:Ik had ooit de 31-XN-ZL, een zwarte 2.0i-16 met 5 deuren. Import in 2007. Nog op de weg!
-
Ewout
- Donateur (5x)

Daar zal je 'm hebben:Falcon schreef:Ik zag van de week ook nog een zwarte 900 vijfdeurs in Cruquius, maar het kenteken weet ik niet meer. Er zat een T in.

-
Christiaan94
- Donateur

Deze kwam ik vorige week tegen. Zat zelf niet op te letten maar mevrouw naast en had het wel door. Handig zo'n zweedse vriendin die ermee opgegroeid is 

-
olav
- Donateur

Soo
Dat is ook een bijzonder "late" ? Of een importje natuurlijk.
-
900Caab
- Geregistreerd lid
Voor wie er nog eentje zoekt!
https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anz ... -216-14861
https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anz ... -216-14861