Even een langere update. Auto is terug en een heel pak kleine issues zijn opgelost. Zetel gaat tot beneden, wat een verademing! (Stoffeerder had te lange bouten gebruikt), interieurverlichting doet het, nieuwe remblokken, het hangend opendakhemeltje is strak gezet en uiteraard het houten dashboard en de voorbereiding voor airco zijn geplaatst. Ook is er een vaste olieleiding gemonteerd. De aanvoer is een flex, de afvoer is een verlengde originele
De zetelverwarming werkt, al zijn we erachter gekomen dat er een matje voor een 9000 in zit. Ergo, hij gaat altijd, want de schakelaars zitten er niet tussen. Vandaar een vraag. Wat heb ik nog nodig buiten die dimschakelaars van een 9000 om dat netjes te laten werken?
En dan heb ik een ander issue. Ik haal slechts 0,7 bar turbodruk. Voorheen haalde ik tussen de 0,9 en 1,2 afhankelijk van het weer en andere zaken. Auto doet het goed, draait zacht. Vacuum lijkt ok, hoor en zie niets, maar de auto lijkt een gewone FPT geworden te zijn, al dat ik soms een uitschieter heb in vierde of vijfde waar ik meer druk haal. Maar niet consequent. Iemand een idee waar ik kan gaan zoeken? Apc is dezelfde, er is niet aan de wastegate geweest.