reparatie onderdelen

1978-1993
Plaats reactie
Joshua
Geregistreerd lid

reparatie onderdelen

Bericht door Joshua » vr 17 okt, 2003 1:32

heeft iemand verstan over hoe of waar je een side skirt voor links kan repareren? die van mij is doormidden, en zo een 550 euro daar voor neerleggen, vind ik een beetje te veel van het goede... :?

B235R
Lid van verdienste

Re: reparatie onderdelen

Bericht door B235R » vr 17 okt, 2003 20:30

van achtereren verstevigen en daarna de naad strak plamuren en spuiten :roll:

Joshua
Geregistreerd lid

Bericht door Joshua » za 18 okt, 2003 0:27

en welke middelen kan ik dan hiervoor het beste gebruiken? Het spul ziet er vreemd uit, was een stuk van een 'grijze' side skirt set, lijkt wel harige glasvezel of zoiets...en het bovenste rand naar de wheel archer mis ik, wat kan ik hiervoor in de plaats zetten of eraan vast maken?

Misschien kan een restaurateur dit voor een schappelijke prijsje regelen, wat denk je?? :roll:

janmar
Geregistreerd lid

Bericht door janmar » za 18 okt, 2003 20:06

tegenwoordig wordt niet veel meer voor een schappelijk prijsje gedaan :( en zul je toch veel zelf moeten doen om de kosten binnen de perken te houden, maar dat houdt ons liefhebbers toch weer mooi bezig :D en onze kennis wordt weer verrijkt :D

Janmar

Joshua
Geregistreerd lid

Bericht door Joshua » zo 19 okt, 2003 0:45

:? ok, ...maar welke materialen kan ik nou hiervoorhet beste gebruiken? Trouwens, ik zag vandaan dat een front side skirt van een 'zwarte' type anders is dan eentje van een 'grijze'type, het verschil: de grijze loopt veel breder uit naar boven toe, en ontmoet de wheel archer veel later, de zwarte types stoppen recht doorlopend, en de wheel archer begint meteen, waarom deze verschil?? (verschil in uitvoering side skirts tussen een red arrow versie en een zwarte aero versie misschien??)

Plaats reactie