Ik kan een lederen interieur kopen, alleen is het in een zeer deplorabele staat, weet iemand hoe duur het is om deze te laten onieuw bekleden, en van de achterbank ontbreekt de middensteun, weet iemand of deze universeel is, dus kan ik er eentje pakken van een stoffen bekleding, hem leer laten bekleden en er in zetten?
En de tweede vraag is, ik wil een afstandsbedining kopen voor de centrale vergrendeling, maar ik moet dan ook alles open kunnen maken met de sleutel van de bijrijderskant, is dit gewoon een kwestie van een draadje doortrekken...en zo ja, weet iemand dan hoe ik dit kan doen??
Lederen interieur en centrale vergrendeling...
-
janmar
- Geregistreerd lid
Re: Lederen interieur en centrale vergrendeling...
hou er rekening mee dat de centrale deurvergrendeling van de bestuurderskant geen motor bezit. Hannes en ik hebben namelijk vorige week een alarm ingebouwd en deze is ook geschakeld met de centrale deurvergrendeling en wat bleek nu het geval alleen de bijrijders deur reageerde. dit komt omdat je normaal de bestuurdersdeur met een sleutel opent en je dan voor de centrale deurvergrendeling een schakelaar opzet en hierdoor gaat dus de rest van de auto mee open. wij hebben dit opgelost door eenzelfde motor als in de bijrijdersdeur in de bestuurdersdeur te plaatsen. hierdoor werkt de centrale deurvergrendeling met afstandbediening wel maar met de sleutel niet meer. maar dat is dan ook niet echt meer nodig aangezien je toch de afstandsbediening gebruikt.
in zijn geheel is het een leuke klus om te doen maar je moet er wel ff de tijd voor nemen, maar bij ons was het dan ook geintergreert met het alarm.
suc6 ermee.
Janmar
in zijn geheel is het een leuke klus om te doen maar je moet er wel ff de tijd voor nemen, maar bij ons was het dan ook geintergreert met het alarm.
suc6 ermee.
Janmar
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

ik heb kort geleden een slechte leren bestuurdersstoel opnieuw laten bekleden. De stoel werd voor 3/4 opnieuw bekleed met leer. Kostte me toen 70 euro en het resultaat was uitstekend.
Firma heet Tres seats en zit in Haarlem. Tel.nr = 023-5470200. Denk dat je wel een setprijs kunt afspreken van 150 a 200 euro (schatting).
succes!
Willem
Firma heet Tres seats en zit in Haarlem. Tel.nr = 023-5470200. Denk dat je wel een setprijs kunt afspreken van 150 a 200 euro (schatting).
succes!
Willem
-
Joshua
- Geregistreerd lid
janmar, war kan ik zo een stukje hardware halen, en wat zou het tweede hands moeten kosten(kan ik zo een apparaatje bij elferink misschien uit een saab slopen??)
Style en Co; zat daar ook in bij begrepen het opnieuw stofferen? En hoe zit dat nou met die middensteun??
Style en Co; zat daar ook in bij begrepen het opnieuw stofferen? En hoe zit dat nou met die middensteun??
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

Ik bedoel met bekleden en stofferen hetzelfde. Dus zo zit dat!
Middenarmsteun is voor alle 900 achterbanken hetzelfde. Ik zou op zoek gaan naar een leren exemplaar want ze zijn er te kust en te keur. Je kunt vrij gemakkelijk een in de goede kleur en kwaliteit vinden.
Achterbanken (+middenarmsteun) blijven het langst goed ivm minder intensief gebruik.
Middenarmsteun is voor alle 900 achterbanken hetzelfde. Ik zou op zoek gaan naar een leren exemplaar want ze zijn er te kust en te keur. Je kunt vrij gemakkelijk een in de goede kleur en kwaliteit vinden.
Achterbanken (+middenarmsteun) blijven het langst goed ivm minder intensief gebruik.
-
Joshua
- Geregistreerd lid
Weet iemand hoe ik oud leer weer nieuwe leven in kan gaan blazen? En dan bedoel ik niet het opnieuw bekleden,,,
, zijn er speciale middeltjes te koop, zo ja, heb je ervaring ermee, kun je mij iets aanraden(turtle wax for leather?) En hoe zit het mou eigenlijk met de bedrading omder de stoelen, hoe weet ik wat de goede manier is(ik heb hier vier stoelen, allemaal met een eigen bedrading
), en hoe test ik dat de stoelverwarming het doet(en weer voor de geinmakers: ik bedoel niet erop te gaan zitten
)
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

voor leer behandeling kijk ff op prikbord van saab.pagina.nl... gisteren heb ik daar merk en leverancier gepost van een goed middel. Ik heb er een 85-er beige leren interieur weer mee gereanimeerd. Helemaal weer mooi...
succes
succes