Ik wil een Philips radio met de standaard ISO stekkers gaan inbouwen in mijn 900. Alleen past dat niet! Zijn die grote stekkers van de auto toevallig dezelfde als in Op#l en VAG? En waar kan ik een adapter (stukje snoer met beide soorten stekkers) hiervoor krijgen? Moet ik daarvoor naar een dealer?
Bvd, Wouter.
stekkers radiobekabeling
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

Re: stekkers radiobekabeling
Hoi Wouter,
ik denk dat je geholpen bent door simpelweg naar de Halfords te gaan en daar een 900-iso verloopkabel te halen. Kost ca. 15,- euro. Is even geluk hebben, of ze m hebben (900 classic is natuurlijk niet super courant). Bestellen kost je een paar dagen, is te overzien.
Je hebt wel weer een tros kabels erbij die je in de dash moet proppen achter de radio. Edoch altijd nog te preferen boven de optie om alle stekkers (dus radio én auto) af te knippen en met kroonsteentjes (oid) direct te verbinden. Weliswaar minder wirwar aan kabels maar onhandig.. vanuit 'plug en play' overwegingen.
succes!
ik denk dat je geholpen bent door simpelweg naar de Halfords te gaan en daar een 900-iso verloopkabel te halen. Kost ca. 15,- euro. Is even geluk hebben, of ze m hebben (900 classic is natuurlijk niet super courant). Bestellen kost je een paar dagen, is te overzien.
Je hebt wel weer een tros kabels erbij die je in de dash moet proppen achter de radio. Edoch altijd nog te preferen boven de optie om alle stekkers (dus radio én auto) af te knippen en met kroonsteentjes (oid) direct te verbinden. Weliswaar minder wirwar aan kabels maar onhandig.. vanuit 'plug en play' overwegingen.
succes!
-
Sander
- Forum Admin
Hoi Wouter,
Ik heb laatst mijn Pioneer radio in mijn nieuwe rode 900i gebouwd. Bij de Brezan hadden zo de goede verloopstekker zo op voorraad. In een half uurtje was alles gepiept
Kosten: 11,75 Euro
Succes er mee!
Groeten,
Sande
Ik heb laatst mijn Pioneer radio in mijn nieuwe rode 900i gebouwd. Bij de Brezan hadden zo de goede verloopstekker zo op voorraad. In een half uurtje was alles gepiept
Succes er mee!
Groeten,
Sande
-
Wouter
- Donateur (2x)

Top! Ik had eerder vandaag al bij de mediamarkt gekeken voor de goede verloopstekker, maar daar hadden ze weinig. Van de week dus richting een Brezan.
Ik neem aan dat ik dan ook niet meer hoef te rommelen met de verschillende functies / kleuren. Die stekker met de verschillende draden voor de boxen begrijp ik nog, maar van die andere geen hout. (rood, grijs, 3 x zwart, wit, groen??)
Groet, Wouter.
Ik neem aan dat ik dan ook niet meer hoef te rommelen met de verschillende functies / kleuren. Die stekker met de verschillende draden voor de boxen begrijp ik nog, maar van die andere geen hout. (rood, grijs, 3 x zwart, wit, groen??)
Groet, Wouter.
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

dat hoeft ook nieyt zolang ze maar in de originele stekker zitten. Du moment het 'verknipt' is heb je een probleem. Heb ergens (diep) in de archieven een bierviltje liggen met daarop de kleuren (en wat het voorstelt) van een classic 900. Mocht je problemen hebben dan wil ik het wel opduiken voor je.
-
Wouter
- Donateur (2x)

'Kay..
Dat laatste is idd niet nodig, maar bedankt.
Dat laatste is idd niet nodig, maar bedankt.