En we weten hier op het forum: domme vragen bestaan niet. Wel leuke vragen met leuke antwoorden.
Wie photoshopt even de spiegelbeeld logo's?

Sorry Saapie,jochem schreef:Mag ik deze vraag nomineren voor vraag van het jaar?Saapie schreef:De vroege types van de 900 TS 16 hebben links en rechts turbo badges op de motorkap. Nu zijn die van mij er afgehaald door de vorige eigenaar, of die daar weer voor. Ik wil ze kortom er weer op aanbrengen.
Nu heb ik de badges inmiddels, maar zit ik met een rechts links probleem. Rechts is simpel, daar is het logo gewoon van links naar rechts te lezen, maar nu zit ik met links. Daar is de badges naemlijk net anderom, dus met de t naar de voorkant van de auto, en niet zoals bij rechts, de t aan het begin bij de rand van de motorkap.
Kortom, klopt het dat de badges oorspronkelijk andersom waren gemonteerd, of bestaan er links en rechtsversies van?

wahahaha... ook hier klagen de buren... tranen in mn ogenbaszwolle schreef:ja geweldig.
in dezelfde catagorie.
vikingrally, 's ochtends bij aankomst, moe...duurde en duurde maar voor de uitslag uitgerekend was. zegt iemand gewoon serieus.."waarom duurt het toch zo lang voor we de uitslag hebben, ze hoeven toch alleen maar de eerst 3 uit te rekenen"...
wou dat ik loog, tis echt gebeurd. Kan HAAR naam wel noemen maar das niet zo netjesStyle&Co schreef:wahahaha... ook hier klagen de buren... tranen in mn ogenbaszwolle schreef:ja geweldig.
in dezelfde catagorie.
vikingrally, 's ochtends bij aankomst, moe...duurde en duurde maar voor de uitslag uitgerekend was. zegt iemand gewoon serieus.."waarom duurt het toch zo lang voor we de uitslag hebben, ze hoeven toch alleen maar de eerst 3 uit te rekenen"...
BriljantSaapie schreef:De vroege types van de 900 TS 16 hebben links en rechts turbo badges op de motorkap. Nu zijn die van mij er afgehaald door de vorige eigenaar, of die daar weer voor. Ik wil ze kortom er weer op aanbrengen.
Nu heb ik de badges inmiddels, maar zit ik met een rechts links probleem. Rechts is simpel, daar is het logo gewoon van links naar rechts te lezen, maar nu zit ik met links. Daar is de badges naemlijk net anderom, dus met de t naar de voorkant van de auto, en niet zoals bij rechts, de t aan het begin bij de rand van de motorkap.
Kortom, klopt het dat de badges oorspronkelijk andersom waren gemonteerd, of bestaan er links en rechtsversies van?
Saapie schreef:Ik red me hier niet meer uit...
Lang, duurt heeel lang voordat dat overwaaitRobbert schreef:(maar hoe lang dat duurt?)