Wie kan er een Vialle ECU programmeren
-
dommelrules
- Geregistreerd lid
Wie kan er een Vialle ECU programmeren
Ik ben vandaag bij de lokale gasboer geweest (D.M.I te Groningen). Daar heb ik gevraagd wat er allemaal moet gebeuren om mijn witte injectoren van mijn Vialle installatie te vervangen door zwaardere exemplaren. Ze kunnen daar de injectoren wel vervangen maar ze kunnen de LPG computer niet "herschrijven". Vind ik zelf apart, maar waar (wie?) zou dat wel kunnen?
-
millerman
- Donateur (3x)

Re: Wie kan er een Vialle ECU programmeren
Mijn LPG inbouwer kon wel standaardprogramma's schrijven, maar niet volledig herprogrammeren. Daarvoor heeft ie een dagje bij Vialle gestaan, waarbij alles op maat is geprogrammeerd.
De vraag is dan meer in hoeverre grotere injectoren echt programmeren omvat of kan worden volstaan met een simpele aanpassing of andere versie van de software.
De vraag is dan meer in hoeverre grotere injectoren echt programmeren omvat of kan worden volstaan met een simpele aanpassing of andere versie van de software.
-
onno2
- Geregistreerd lid
Ik zou eens Allround LPG bellen. Als dat een beetje in de buurt is..........
-
Tubbe
- Donateur (2x)

@dommels: Wat zou het vervangen van de witte injectoren (voor bruine neem ik aan) je gaan kosten?
-
dommelrules
- Geregistreerd lid
Geen flauw idee. De injectoren zijn iets van € 100,- per stuk. Mijn "buisjes" moeten worden vervangen. Als het inlaatspruitstuk er dan toch af zou moeten dan leek mij dit wel een kans om zwaardere injectoren te laten plaatsen. Het vervangen van injectoren is een halve dag werk volgens de garage.