Zijn er waarschijnlijk wel, maar de gasboeren waar ik mee gesproken heb raden het niet aan bij de 9-3 omdat er best veel "gekapt" moet worden om het weggewerkt te krijgen. Je krijgt dan wel zo'n opschroef ding. Daarbij wrikt het nogal als je de slang aansluit. Gezien de kleine oppervlakte achter het benzineklepje wordt het al snel fragiel. Zat hier zelf ook op te hopen, maar dat wordt hem niet voor mij.Faiz9-3 schreef:Zijn er al SAAB's 9-3 die de vulnippel achter de tankklep hebben zitten, of is dit door de vorm van het tankklepje niet mogelijk??
Ik zoek zelf dus ook een verborgen plek voor de gasinlaat in mijn cabrio. De ingang moet in elk geval aan de buitenkant van de auto zitten. In de bumper of flank is wat mij betreft de allerlaatste optie. Ze zijn voor me aan het uitzoeken of het RDW goedgekeurd wordt als het vulgat op de volgende plek komt te zitten: (zelf geen webspace om fotos te plaatsen..)

als je de kofferbak van een 9-3 cab open doet heb je een watergoot aan beide zijden. aan de rechterzijde van de auto, boven het achterlicht, zo dicht mogelijk tegen het rubber aan, niet in, maar naast de effectieve goot om roest tegen te gaan. Ben benieuwd of het mag en of het lukt. Is tenminte wel stevig metaal op die plek. Betekent koffer open om te kunnen tanken, maarja, wie mooi wil zijn moet pijn lijden hehe.
Iemand nog andere ideen?