Kan geen LPG tanken
-
nelfrikandel
- Geregistreerd lid
Kan geen LPG tanken
Mevr. Frikandel belde met net dat ze ergens bij een pompstation aan de snelweg niet kon tanken. Het gas gin g er gewon niet in, er was sprake van hoge tegnedruk toen ze de slang loskoppelde. De tank was leeg, dat is zeker. Ze heeft twee verschilldende pomp kolommen geprobeerd, aar geen soelaa. Iemandeen idee Wat er aan de hand kan zijn?
-
royw
- Geregistreerd lid
Re: Kan geen LPG tanken
Terugslagklepje ...viewtopic.php?f=51&t=73858&p=864330&hil ... ep#p864330" onclick="window.open(this.href);return false;
Zou je eens kunnen checken .Succes ermee.Mvg Roy
Zou je eens kunnen checken .Succes ermee.Mvg Roy
-
nelfrikandel
- Geregistreerd lid
Vanmorgen ging het weer. Was ook bija 20 graden kouder,mischien dat dat helpt
-
sprankel
- Geregistreerd lid
Ik heb dit ooit ook eens gehad
3 tankstations geprobeerd, het ding wou niet tanken.
Als ik de slang afkoppelde kwam er wel een kleine hoeveelheid gas zoals gewoonlijk vrij!
Maar toen wist ik nog niet dat in België de hoofdkraan van de gas afgesloten dient te worden indien er niemand aanwezig is.
Of maw, autostrade kun je altijd krijgen, van de autostrade tot 22.00
Nu voor zover ik weet is dit niet van toepassing in NL maar mogelijk stond de gaskraan dicht in het tankstation? Mogelijk een technisch probleem of zaten ze zonder?
3 tankstations geprobeerd, het ding wou niet tanken.
Als ik de slang afkoppelde kwam er wel een kleine hoeveelheid gas zoals gewoonlijk vrij!
Maar toen wist ik nog niet dat in België de hoofdkraan van de gas afgesloten dient te worden indien er niemand aanwezig is.
Of maw, autostrade kun je altijd krijgen, van de autostrade tot 22.00
Nu voor zover ik weet is dit niet van toepassing in NL maar mogelijk stond de gaskraan dicht in het tankstation? Mogelijk een technisch probleem of zaten ze zonder?
-
mark123
- Geregistreerd lid
Ook hier is dat zo, bij onbemande pompen geen lPG!
-
nelfrikandel
- Geregistreerd lid
Was niet aan de orde hier, was een groot pompstation aan de snelweg, en er werd volop lpg getankt, voor en na haar en ze heeft alletwee de aanwezige LPG pompen geprobeerd. Ik hou het op de warmtesprankel schreef:Nu voor zover ik weet is dit niet van toepassing in NL maar mogelijk stond de gaskraan dicht in het tankstation? Mogelijk een technisch probleem of zaten ze zonder?
-
Vyv
- Moderator + Donateur

viewtopic.php?f=51&t=73858
Ik heb van ellende de complete ICOM gasinstallatie uitgebouwd. Zal bij jou niet zo erg zijn omdat je geen exotisch LPG merk heb zitten waarschijnlijk...
Ik heb van ellende de complete ICOM gasinstallatie uitgebouwd. Zal bij jou niet zo erg zijn omdat je geen exotisch LPG merk heb zitten waarschijnlijk...