Ik heb een 9-3 ('02) met LPG onderbouw en wilde graag een trekhaak. Geïnformeerd bij diverse garages maar zodra ze hoorden van de LPG onderbouw werd het plaatsen van de trekhaak 2x zo duur, de installatie moest eruit en na montage van de trekhaak er weer in..... We hebben het hier over een trekhaak die dus in het midden van de auto vastgezet wordt.
Ik ga niet meer dan €500,- betalen voor een trekhaak die ik 2 tot 3 keer per jaar nodig heb, dan leen ik wel een auto met trekhaak.
Nu wees onlangs een mede forumlid mij erop dat er ook trekhaken zijn die niet in het midden van de auto bevestigd worden maar op de (chassis)balken links en rechts van de uitsparing van het reservewiel. Dit betekend geen uitbouw en inbouw van de gasinstallatie meer en dat voor een trekhaak van nog geen €130,-
Ik heb er een besteld en verwacht deze binnenkort, een dag of 5 á 6, komt uit België. Ik zal jullie op de hoogte houden over de montage.
Misschien worden er wel een aantal trekhaakloze gasrijders hier net zo blij van als ik ben! (tot nu toe dan