9-5 gastank ziet er niet uit?

Alles over Liquified Petroleum Gas en Saabs
Plaats reactie
satpat
Geregistreerd lid

9-5 gastank ziet er niet uit?

Bericht door satpat » vr 25 nov, 2011 22:16

Mannen,

Ik heb een vraag, heeft er iemand foto's van een verhoogde vloer van een 9-5 sedan met een 67 liter vialle tank?

Vandaag heb ik mijn auto opgehaald bij de gasinbouwer en eerlijk gezegd: het ziet er niet uit. De Vloerplaat is gewoon los op de tank gelegd.

Het is echt geen gezicht en ik weet niet wat ik moet doen. Heeft iedereen dit met een 67 liter ringtank of zijn er andere inbouwers die het netjes oplossen?

Ik heb er echt buikpijn van. Ik wist wel dat de vloer iets omhoog zou komen maar had verwacht dat het minstens netjes afgewerkt zou worden.

Gr Patrick

fozwart
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Re: 9-5 gastank ziet er niet uit?

Bericht door fozwart » vr 25 nov, 2011 23:36

Mijn 9-3 sport sedan was keurig afgewerkt, de ene inbouwer is de andere niet.
viewtopic.php?f=51&t=104022&start=15#p1160807

satpat
Geregistreerd lid

Bericht door satpat » za 26 nov, 2011 0:15

ja had ik gezien, echt netjes. Bedankt

Ik zoek eigenlijk wat afbeeldingen van 9-5's omdat de kofferbak toch een stuk groter is wil ik graag zien hoe anderen dit opgelost hebben.

Garrett
Lid van verdienste

Bericht door Garrett » za 26 nov, 2011 11:32

Ik heb een 53 liter tank, ook niet netjes afgewerkt. Daar was de prijs ook naar.

Het prijsverschil tussen gasinbouwers is soms wel 500 euro voor dezelfde installatie. Gezien mijn inbouwprijs van 1.995,- had ik persoonlijk niet verwacht dat ze mijn kofferbakbekleding opnieuw zouden leggen:

Afbeelding

Afbeelding

Als alles meezit ga ik vanmiddag de kofferbakbekleding loshalen en opnieuw leggen. Ik heb extra vloerbekleding van een medeforummer uit een sloop 9-5 gehad, zodat ik het zelf minstens kier-dicht kan afwerken. Voor dat middagje puzzelen heb ik geen paar honderd euro over ;)

Plaats reactie