Zoals Psychotic zegt zou ik de DI eerst testen, is echt maar 2 minuten werk om te wisselen.pcder schreef:Vervolg van de soap.
Gisteren gebeld door de gasboer. Vialle was bezig met een 9-5 aero. Het betreft een 9-5 uit Limburg. Weet geen jaartal.
Nu zegt Vialle de juiste software te hebben geschreven, en heeft mijn gasboer de software, en gaat die morgen op mijn
gascomputer laden. Ben erg sceptisch, maar alles moet beter zijn dan nu. Auto rijdt heel erg slecht op LPG, en op Benzine ook
niet heel erg lekker. Mijn GB had vorige week bij het installeren van de bruine injectoren ook mijn brandstof pomp vervangen.
Van de week ben ik de helft van mijn benzine verloren uit mijn tank omdat een van de benzine leidingen onder de achterbank uit het gele
verbindingstuk was geschoten/. Tijdens hun reparatie is lipje afgebroken wat die benzineleiding op zijn plaats moet houden.
Mijn auto stinkt naar benzine, rijdt heel erg slecht.................... geeft het idee dat je in een sloopauto rijdt.
Jermo, mocht het probleem niet verholpen zijn, dan wil ik graag jouw DI cassette proberen. Bedankt voor het aanbod.
PB me maar wanneer je hem wilt ophalen.