De auto heeft onbelast een hikje bij gasgeven en onder het rijden valt hij onder de 2000 toeren compleet dood, loopt dan van 2000 tot 2500 arm en gaat daarna pas rijk lopen. Ook reageerd de verdamper niet op de idle schroef maar enkel op de bypass. het CO is stationair wel goed te krijgen.
Bij hoge belasting en hogere toeren 2500+ fluctureerd het vermogen, hij trekt wel maar het vermogen is niet constant. hij aarzelt een beetje, dat krijg ik er ook niet uit.
Ik rijd met een omvl R90E/c en met een compensatieaansluiting van 22 mm wie pas vlakbij de verdamper naar 12 mm gaat.
Iemand enig idee?
Ik rijd overigens als een LPT, geen intercooler en 0,5 bar druk
T16 niet goed af te stellen.
-
karel koekjes
- Geregistreerd lid
Re: T16 niet goed af te stellen.
Is de verdamper goed afgesteld? Er zit ook een stelschroef op de OMVL om de gevoeligheid van de verdamper af te stellen. Meestal moet deze niet meer dan een halve slag opengedraaid worden.
Ik vermoed dat de pick up van de compensatieleiding niet op de goede plek zit of dat er meer een venturiwerking langs de pick up aansluiting plaatsvindt in plaats van opname van de druk.
Hamvraag= heeft de auto ooit goed gelopen op LPG of doet hij dit vanaf de inbouw?
Ik vermoed dat de pick up van de compensatieleiding niet op de goede plek zit of dat er meer een venturiwerking langs de pick up aansluiting plaatsvindt in plaats van opname van de druk.
Hamvraag= heeft de auto ooit goed gelopen op LPG of doet hij dit vanaf de inbouw?