Prins VSI + Valvecare 9-5 2.3t aut 1997 foto's inbouw

Alles over Liquified Petroleum Gas en Saabs
jwaterink
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Re: Prins VSI + Valvecare 9-5 2.3t aut 1997 foto's inbouw

Bericht door jwaterink » di 07 sep, 2010 23:23

Flèche Rouge schreef:Ik ben gisteren op en neer naar Apeldoorn gereden... Flink doorgereden op de snelweg, maar niet heel gek gedaan (140 - 150). Na 320km was de tank leeg :shock:
Zou ik voor tekenen, red ik ech nie. 180Km max. 35 liter netto en zuipen als een ...... 2.3t, automaat en stadsverkeer is nogo voor verbruik.

Garrett
Lid van verdienste

Bericht door Garrett » wo 08 sep, 2010 10:25

Daar zou ik knettergek van worden... Maar misschien heeft dat ook iets te maken met mijn natuurlijke afkeer tegen tanken.

brinky
Donateur
Donateur

Bericht door brinky » wo 08 sep, 2010 10:29

Jan, ik heb wel de indruk dat jij een binaire rechterpoot hebt...

jwaterink
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door jwaterink » di 14 sep, 2010 21:55

Ik plaag hem wel, maar gebruik ook veel cruisecontrol

Nairua
Donateur
Donateur

Bericht door Nairua » vr 24 sep, 2010 16:36

Ziet er goed uit. Hoop de mijne met een uurtje op te kunnen halen bij AGS. Ze hebben er wel vijf dagen voor nodig gehad, dus of dat veel goeds voorspelt... ;)

Thieuke
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door Thieuke » di 27 mar, 2012 13:08

Even het stof eraf (september 2010), maar via Garrett werd ik op dit topic gewezen voor de foto's van zijn inbouw.

Valt me ineens deze foto op:
Bubba schreef: Afbeelding
Wil ik graag te weten komen wat je aan bagage met zo'n tank achterin nog mee kan nemen......

sprankel
Geregistreerd lid

Bericht door sprankel » wo 28 mar, 2012 18:48

je verliest wel een pak ruimte, ook het doorsteken van lange voorwerpen langs de achterzetel gaat een pak lastiger.
Je kan als het goed is wel even vragen bij de installateur om een tank in te leggen zodat je het ook is ziet.

Nu als je zegt, ik heb echt heel die koffer veel nodig dan ga je wel een probleem hebben vrees ik. Als je zegt, ik wil een grote koffer zodat de boodschapjes en meer er zonder meer in kan gooien valt het goed mee

millerman
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door millerman » do 29 mar, 2012 21:38

Daarnaast is een ringtank mooi in het midden gebalanceerd, omdat daar normaal ook een reservewiel zit. Zo'n grote tank aan de achterkant zal ook nog wel gaan, maar als je een tank aan een zijkant laat leggen, is je auto uit balans qua belasting.

Garrett
Lid van verdienste

Bericht door Garrett » do 29 mar, 2012 23:19

Klopt. Omdat ik ook een grote tankinhoud wilde, maar ook graag de doorvoer naar voren wilde houden heb ik de zijkant-optie ook voorgelegd aan de inbouwer.
Hij wilde daar niet aan beginnen vanwege de onbalans die je dan sowieso creëert met een zware tank aan één kant van de auto.

Plaats reactie