Zou ik voor tekenen, red ik ech nie. 180Km max. 35 liter netto en zuipen als een ...... 2.3t, automaat en stadsverkeer is nogo voor verbruik.Flèche Rouge schreef:Ik ben gisteren op en neer naar Apeldoorn gereden... Flink doorgereden op de snelweg, maar niet heel gek gedaan (140 - 150). Na 320km was de tank leeg
Prins VSI + Valvecare 9-5 2.3t aut 1997 foto's inbouw
-
jwaterink
- Donateur (6x)

Re: Prins VSI + Valvecare 9-5 2.3t aut 1997 foto's inbouw
-
Garrett
- Lid van verdienste
Daar zou ik knettergek van worden... Maar misschien heeft dat ook iets te maken met mijn natuurlijke afkeer tegen tanken.
-
brinky
- Donateur

Jan, ik heb wel de indruk dat jij een binaire rechterpoot hebt...
-
jwaterink
- Donateur (6x)

Ik plaag hem wel, maar gebruik ook veel cruisecontrol
-
Nairua
- Donateur

Ziet er goed uit. Hoop de mijne met een uurtje op te kunnen halen bij AGS. Ze hebben er wel vijf dagen voor nodig gehad, dus of dat veel goeds voorspelt... 
-
Thieuke
- Donateur (3x)

Even het stof eraf (september 2010), maar via Garrett werd ik op dit topic gewezen voor de foto's van zijn inbouw.
Valt me ineens deze foto op:
Valt me ineens deze foto op:
Wil ik graag te weten komen wat je aan bagage met zo'n tank achterin nog mee kan nemen......Bubba schreef:
-
sprankel
- Geregistreerd lid
je verliest wel een pak ruimte, ook het doorsteken van lange voorwerpen langs de achterzetel gaat een pak lastiger.
Je kan als het goed is wel even vragen bij de installateur om een tank in te leggen zodat je het ook is ziet.
Nu als je zegt, ik heb echt heel die koffer veel nodig dan ga je wel een probleem hebben vrees ik. Als je zegt, ik wil een grote koffer zodat de boodschapjes en meer er zonder meer in kan gooien valt het goed mee
Je kan als het goed is wel even vragen bij de installateur om een tank in te leggen zodat je het ook is ziet.
Nu als je zegt, ik heb echt heel die koffer veel nodig dan ga je wel een probleem hebben vrees ik. Als je zegt, ik wil een grote koffer zodat de boodschapjes en meer er zonder meer in kan gooien valt het goed mee
-
millerman
- Donateur (3x)

Daarnaast is een ringtank mooi in het midden gebalanceerd, omdat daar normaal ook een reservewiel zit. Zo'n grote tank aan de achterkant zal ook nog wel gaan, maar als je een tank aan een zijkant laat leggen, is je auto uit balans qua belasting.
-
Garrett
- Lid van verdienste
Klopt. Omdat ik ook een grote tankinhoud wilde, maar ook graag de doorvoer naar voren wilde houden heb ik de zijkant-optie ook voorgelegd aan de inbouwer.
Hij wilde daar niet aan beginnen vanwege de onbalans die je dan sowieso creëert met een zware tank aan één kant van de auto.
Hij wilde daar niet aan beginnen vanwege de onbalans die je dan sowieso creëert met een zware tank aan één kant van de auto.