vuldarm
-
CELESTE
- Geregistreerd lid
vuldarm
Wilde net gaan tanken en toen ik de slang aansloot op de auto hoorde ik een gesis onder de bumper uitkomen! toen ik er onder in keek zag ik gas ontsnappen! Conclusie darm tussen de vulstop en de tank kapot! Nu is mijn vraag als er nog mensen zijn die dit al meegemaakt hebben of ben ik een uitzondering?
-
sprankel
- Geregistreerd lid
Re: vuldarm
meegemaakt, nee
slang vervangen, ja
Was nog een oude lpg installatie en die moeten om de 6 jaar herkeurd worden. Op 12 jaar hebben ze de vulslang preventief meevervangen.
Op de keuring zouden ze een sterk verouderde slang wel moeten zien.
Nu gezien deze slang aan de onderkant gewoon "naakt" zit word deze blootgesteld aan de elementen. Dus die kan wel goed slijten. Mogelijk heb je een scherpe steen meegehad of iets dergelijks.
Nu, zo'n vulslang kost niet zoveel en is gemakkelijk te vervangen. Gewoon even een LPG installateur zoeken dus.
slang vervangen, ja
Was nog een oude lpg installatie en die moeten om de 6 jaar herkeurd worden. Op 12 jaar hebben ze de vulslang preventief meevervangen.
Op de keuring zouden ze een sterk verouderde slang wel moeten zien.
Nu gezien deze slang aan de onderkant gewoon "naakt" zit word deze blootgesteld aan de elementen. Dus die kan wel goed slijten. Mogelijk heb je een scherpe steen meegehad of iets dergelijks.
Nu, zo'n vulslang kost niet zoveel en is gemakkelijk te vervangen. Gewoon even een LPG installateur zoeken dus.