iemand info over Vogels VGI ?

Alles over Liquified Petroleum Gas en Saabs
Plaats reactie
sweetspeed
Geregistreerd lid

iemand info over Vogels VGI ?

Bericht door sweetspeed » di 26 jun, 2012 23:15

Kan er hier weinig over terugvinden. Krijg zo'n set nieuw met inbouw leenauto etc etc aangeboden voor 1666,=
Dat is ca 250 goedkoper dan Vialle. Maar is het ook wat ?
Ben eigenlijk altijd heel tevreden geweest over Vialle en heb er nu toch wat spijt van dat ik mijn 9-5 V6 met Lpi heb verkocht, een 9-3SS op benzine is toch niet zo voordeliger als ik dacht omdat a; de LPG prijs weer behoorlijk gezakt is, b: het verbruik van de 9-3 hoger is dan ik dacht en c; ik meer kilometers maak dan ik dacht.
Mijn 9-3 is al een oudje uit 2003, met hij heeft wel aardig wat opties en pas 145.000 gelopen. Twijfelgeval.....

Sapphire
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Re: iemand info over Vogels VGI ?

Bericht door Sapphire » di 26 jun, 2012 23:18

sweetspeed schreef:heb er nu toch wat spijt van dat ik mijn 9-5 V6 met Lpi heb verkocht
Je was gewaarschuwd ;)

Het is Abbott, by the way (zie onderschrift)

sweetspeed
Geregistreerd lid

Bericht door sweetspeed » di 26 jun, 2012 23:32

Ik weet....al heeft zo'n 9-3 ook zijn charmes. Dashbord is stuk moderner en je kan er flink mee hoeken. En eerlijk is eerlijk, 1 op 6 op LPG is nog niet echt voordelig rijden. Mis eigenlijk vooral de beenruimte en het schuifdak...en mijn zoontje mist de audio-set die ik in de 9-5 had laten bouwen. :oops:
Verder is de 9-3 al aardig op niveau...lederen interieur, ICM3, audio upgrade, nieuwe 17" velgen met strakke Toyo Proxes, Aero spoilert en een setje privacy-shades. Nu nog twijfel over de LPG....rekening loopt aardig op zo :oops:

Style&Co
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Bericht door Style&Co » di 26 jun, 2012 23:37

mijn ex 9-5 aero MY04 had een vogels installatie... probleemloos en geen verschil tussen benzine en lpg

sweetspeed
Geregistreerd lid

Bericht door sweetspeed » di 26 jun, 2012 23:38

Mooi...als een Aero 2.3 er goed op loopt zal het voor zo'n tweelitertje al helemaal geen issue zijn.

Plaats reactie