ik ben Harry uit Belgie, nieuw lid, electronicus van vorming (kan wel best handig komen -aangezien m'n Saab 9-3's ELectronicity
Dus ik heb een 9-3, van 2007, B207E-motor, op LPi-Vialle laten zetten
(vorige 'oudere' eigenaar heeft er +-32.000Km/5jaar op benzine me gereden,dus is ie wel ingereden ;-?
Vraagjes: nu zal ik er meteen maar met een tros van vragen mee invallen, hopend op enig antwoord, want het zal me wel een tijdje
kosten alle voorgaande forum vragen door te nemen,...
-1) Op LPG wil ie wel eens 'idle-hunten' want kan de oorzaak zijn? Slechte afstelling vd installatie? Tekorten in toevoerdruk?
-2) Ik ben me zelf een ALarm aan het installeren, geen sinecure, aangezien Saab's tjokvolle electronics-behaviour en z'n gepuls'd bulb-controle
Dus vroeg ik me af, voordat ik de deuren eveneens moet open gooien,
is er ergens een (eenvoudige) directe ANALOGE trigger ingang voor het sluiten van deuren en ruiten?
(Zoals VW tot heden voorzag, 1 simpel draadje van een lang genoege puls voorzien, en hopla: sluiten al die ramen & dakruiten,...
-3) Tevens vraag ik me dit af voor het Centraal sluiten van al de deuren in één gepulste trigger vh alarm?
-4) En als laatst: waar zit die verstopte 4-pinkers relay? Ik hoor em klikken terhoogte van de stuurconsole CiM, maar vindt niets concreets?
Ik heb nml. in de AC-console gevonden dat de sturing louter een tijdelijk touch-control is,...
Voila, direct met de deur in huis, vele vragen, die ik hoop hier een antwoord te vinden.
Ik heb deze wagen al goed ge-analyseerd, en met al hun 7.5Volt-naar 4.6Volt veranderende signalen, en in StanBy uitvallende 0Volts lijnen,...
Tjonge, ze hebben het toch ingewikeld gemaakt die Zweden,... What's them in it for the game?