Mja, echt plannen hoeft ook niet, en lege tank komt nooit onverwacht. Daarnaast, zo groot is Zeeland niet.Thom schreef:vergeet in al het positivisme niet dat veel LPG-stations 's nachts gesloten zijn. Ik heb 2 saabs die uitsluitend op LPG rijden, dan kijk je toch anders tegen LPG-tanken aan. Zo kon tijdens een vorige Viking rit in heel Zeeland na 21.00 uur op zaterdag geen LPG getankt worden. Als je uitsluitend op LPG rijdt is het noodzaak in het buitenland je tankstops te plannen, anders gaat het onherroepelijk fout.
Met een beetje tankinhoud in je wagen heb je een bereik van 500+km (in de Olds overigens 550+km ipv de eerder gemelde 450-500km, de 80% vulling bleek verwijderd uit de wagen, wat ik niet wist ten tijde van de 1e post). In de 16-landen-tocht van vorig jaar ook niet de route gepland adhv gaspompen, tanken werd gecombineerd met bv eet/drink/rek-trekpauze, chauffeurwissel e.d.
Wat is het probleem9900 schreef:Zit nu in Frankrijk, tanken is geen probleem. Parkeer garages daartegen wel, overal sticker met verboden voor GPL. Ik zet hem gewoon in de garage net als schoonpapa deze rijdt een 9-3 op LPG. Nog nooit commentaar gehad.
Kijk, dat is goede info!72sonett3 schreef:Inmiddels een stuk verbeterd; LPG kaart Spanje, van IRconGAS.9900 schreef:In Spanje was het een 5-tal jaar geleden nog een ramp...