binnekort word er lpg ingebouwd in de 9-3 aero.
nu vraag ik me af welke modellen tankinhoud indicators er zijn,en word het electrische klepsmerings niveau daar bijvoorbeeld ook op aangeven.
in mijn huidige 9000 is 2 maanden geleden lpg ingebouwd,die heeft een zwart plastic blokje met 5 ledjes.
maar die zat ook al in mijn ex 9000 waar 7 jaar geleden lpg werd ingebouwd.
iemand een idee of plaatje?
tankinhoud indicator/klepsmering vialle
-
sprankel
- Geregistreerd lid
Re: tankinhoud indicator/klepsmering vialle
klik (dit is de nieuwe versie via snelle opzoeking in google, klik voor de oude
niveau kleppensmering kan je voor zover ik weet niet zien
niveau kleppensmering kan je voor zover ik weet niet zien
-
SatchSportSedan
- Geregistreerd lid
Hej, beste, ivm met uw vraag over de indicator voor het klepsmerings systeem:
-volgens de info die ik heb van het FLash-lube systeem, zo er een Low-level signaal naar buiten komen.
Bij mij is dit echter natuurlijk weer niet aangesloten (zal te veel gevraagd zijn geweest vd installateur!)
-volgens wat ik verstaan heb, kan dit echter wel bij aangesloten worden op de Vialle-switch; maar ie moet dat natuurlijk
willen doen/of gedaan hebben, dus bij mij zit het er niet anders op dan binnenkort zelf doen,...
Maar onthou dan ook: ALLES wat je zelf kan doen/gedaan hebben, is meestal dan ook zooo veel beter gebeurd!
-volgens de info die ik heb van het FLash-lube systeem, zo er een Low-level signaal naar buiten komen.
Bij mij is dit echter natuurlijk weer niet aangesloten (zal te veel gevraagd zijn geweest vd installateur!)
-volgens wat ik verstaan heb, kan dit echter wel bij aangesloten worden op de Vialle-switch; maar ie moet dat natuurlijk
willen doen/of gedaan hebben, dus bij mij zit het er niet anders op dan binnenkort zelf doen,...
Maar onthou dan ook: ALLES wat je zelf kan doen/gedaan hebben, is meestal dan ook zooo veel beter gebeurd!
-
rs13
- Geregistreerd lid
Flashlube heeft bij mij een aparte led die gaat branden als het Flashlube niveau te laag is. Deze is apart van de LPG brandstofindicator.