Tuning en LPG

Alles over Liquified Petroleum Gas en Saabs
Ramon1
Geregistreerd lid

Re: Tuning en LPG

Bericht door Ramon1 » do 05 dec, 2013 0:40

tanisha schreef:
evo schreef:En jij gaat die software voor de vialle ecu schrijven en flashen?
nee ik niet ik ken iemand die daar goed mee is
johnb52 schreef:
jgvdv schreef:volgens mij kan dat een stuk goedkoper , beter en centraler ...
Ja, als je in waskermeer woont is natuurlijk niks centraal...

Tuurlijk kan het goedkoper, of duurder, alles kan.

Maar als je zoiets roept, kom dan ook met feiten, wat is centraler, wat is goedkoper, maar vooral, wat is beter?
Het aanpassen van de mappen in de Vialle LPE is volgens mij ook geen rocket science, maar lastig omdat Vialle de boel goed afschermt.
Volgens mij kan niemand zelf de aanpassingen aan de LPE doen, behalve Vialle zelf.

Ik hoor graag als dat anders is en inderdaad dan ook wie dat kan en wil !

utopia
Geregistreerd lid

Bericht door utopia » zo 22 dec, 2013 11:37

@Op. Heb je inmiddels je 2.3 laten tunen, zo niet, dan heb ik een aanrader voor je. Ik heb afgelopen vrijdag mijn aero 2.0 van 185 naar 245 pk laten hoesten door Tholen B.V. Voor € 400,-. Daarnaast hebben ze nog even de motor nagekeken op manco's, de juiste bougies geplaatst één of ander klepje vervangen en een kapotte 3-wegklep vervangen. Die 3-wegklep was wel prijzig, (€ 260,- , goede imitatie want de originele van Saab kost zo'n € 400,- heb ik mij laten vertellen). Zij hebben niet zelf de software aangepast maar het in Zweden laten doen door Map Tun. Loopt als een zonnetje, ook op de Prins G3. De injectoren hoefden niet vervangen te worden. Volgens mijn Lpg boer kunnen de gele injectoren tot 260 pk hun klus goed aan. Effe een uurtje in de wachtkamer en klaar was Kees.

evo
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door evo » zo 22 dec, 2013 17:52

Wist niet dat Zweden zo'n LPG land was ;-)

Sent from my GT-N7000 using Tapatalk

johnb52
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door johnb52 » zo 22 dec, 2013 18:05

evo schreef:Wist niet dat Zweden zo'n LPG land was ;-)

Sent from my GT-N7000 using Tapatalk

Hier heb je ze alle 31 Vincent!

http://www.mylpg.eu/stations/sweden/list" onclick="window.open(this.href);return false;

Plaats reactie