1 op 16

Alles over Liquified Petroleum Gas en Saabs
johnb52
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Re: 1 op 16

Bericht door johnb52 » do 27 feb, 2014 12:21

levensnevel schreef:sorry dubbel post
John Doe was me op 5 april voor :oops:

5 april?

levensnevel
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door levensnevel » do 27 feb, 2014 12:23

excuses John.
5 februari natuurlijk

johnb52
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door johnb52 » do 27 feb, 2014 12:25

Ik vergeef je hoor!

levensnevel
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door levensnevel » zo 06 apr, 2014 8:12

Stond gisterenmiddag onze Griff af te tanken voor de Bollenrit van vandaag, je weet immers nooit hoe snel we de weg kwijtraken en hoeveel mooie omweggetjes we weten te vinden vooraleer we aan de bbq geraken.
Komt er naast me een opel agila (zo eentje
http://www.autoweek.nl/autoreview/33144 ... dition-lpg" onclick="window.open(this.href);return false;
dus)
staan en de bestuurster plaatst vakkundig een LPG vulnippel in de daartoe bestemde plaats.
En wat verbruikt dat nou zo op LPG was natuurlijk mijn vraag.
Nou doorgaans 1 op 17 / 1 op 18. Dat zijn toch serieuse cijfers.
Maar goed, om nou pakweg een 8000 euro neer te tellen om een tweedehandse Agila op LPG als daily runner te gaan gebruiken gaat me gezien onze huidige vervoersbehoefte en beschikbare pecunia ook weer heel wat bruggen te ver.

Barboer
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door Barboer » zo 06 apr, 2014 9:07

Veel mensen quoten de door de fabrikant/leverancier aangegeven verbruikscijfers, en we weten in hoeverre die kloppen, niet dus.

Net als mijn zakelijke Civic Hybrid die 4,3 l op de 100 zou moeten halen, maar met een eitje onder het pedaal toch echt niet verder dan 5,9l/100 km komt.

Laat staan of je nou echt in zo'n hok als een Mazda 2, Opel Agila of eerdergenoemde Honda 's Heeren wegen af wilt hobbelen of in je 9-5 Griffin of Aero met + 200 PK anyway

Plaats reactie