nee , het is gewoon krentenwegerij. Als je het echt goed wil hebben koop je een nieuweSteve-O schreef:Wat ben jij een luilakjgvdv schreef:wat een gedoe , er liggen genoeg op de sloop![]()
![]()
Repareren met nieuwe onderdelen is ongeachte het versieverschil beter. Je weet dan namelijk zelf precies wat als vervangen is, en welk onderdeel het bij een eventuele later storing uit te sluiten is. Op die manier ben je constructief je auto aan het verbeteren. Bij vervanging zul je de oorzaak nooit achterhalen, terwijl dat en het delen daarvan zoals TS doet juist een van de belangrijkste functies van het forum is.
A: "ik had een probleem"
B: "wat heb je eraan gedaan?"
A: "tsja, onderdeel vervangen"
B: "oh, lekker interessant zeg"
zelf LPG-computer repareren: € 6,50
-
jgvdv
- Donateur

Re: zelf LPG-computer repareren: € 6,50
-
Sapphire
- Donateur (7x)

Waarom rij je dan in een tweedehands auto? 
-
Theun49
- Geregistreerd lid
Dit topic is in ieder geval heel wat beter dan een topic over een weer net iets grotere downpipe van een turbo fluiter.
Mijn LPI installatie heeft de relais in een aparte doos. Ik heb die doos wel eens flink onder handen genomen.
De enige onderdelen die echt defect kunnen raken zijn de relais.
Geen OMRON, maar wel goed verkrijgbaar en spotgoedkoop.
Meer zit er eigenlijk niet in. Nou ja, behalve weerstanden en die zijn nog goedkoper en nog beter verkrijgbaar.
En raken zeer zelden defect zonder externe oorzaak.
Ik heb destijds getwijfeld om de relais gewoon maar te vervangen, omdat ze zo goedkoop zijn en er veel wordt geschreven over problemen met de relais.
Maar ja, in mijn geval waren er geen echt harde aanwijzingen voor een probleem in relaisdoos.
Iets wat de topic starter wel goed onderkende bij zijn storing in de computerdoos.
Mijn LPI installatie heeft de relais in een aparte doos. Ik heb die doos wel eens flink onder handen genomen.
De enige onderdelen die echt defect kunnen raken zijn de relais.
Geen OMRON, maar wel goed verkrijgbaar en spotgoedkoop.
Meer zit er eigenlijk niet in. Nou ja, behalve weerstanden en die zijn nog goedkoper en nog beter verkrijgbaar.
En raken zeer zelden defect zonder externe oorzaak.
Ik heb destijds getwijfeld om de relais gewoon maar te vervangen, omdat ze zo goedkoop zijn en er veel wordt geschreven over problemen met de relais.
Maar ja, in mijn geval waren er geen echt harde aanwijzingen voor een probleem in relaisdoos.
Iets wat de topic starter wel goed onderkende bij zijn storing in de computerdoos.