Koprevisie: regulier of biopower
-
Tubbe
- Donateur (2x)

Probleem van compressie is inmiddels opgelost door de kleppen "te stellen". Met name van cilinder 1. Hiermee stel ik koprevisie nog even uit.
Doordat ik startproblemen bleef houden daarna het gas eraf gehaald en meteen was het probleem voorbij. Nu dus de injectoren laten checken op lekkage.
Doordat ik startproblemen bleef houden daarna het gas eraf gehaald en meteen was het probleem voorbij. Nu dus de injectoren laten checken op lekkage.
-
brinky
- Donateur

Re: Koprevisie: regulier of biopower
Hoe doe je dat? Kleppenstellen bij een b205/235???
-
Tubbe
- Donateur (2x)

Klepsteeltjes inkorten 
Eerst allemaal opgemeten en daarna voorzichtig korter gemaakt met de dremel op een gelijk niveau.
Schijnt geen commercieel aangeboden methode te zijn, maar in de "handel" wel te worden toegepast voor het verlengen van de levensduur van een kop.
Eerst allemaal opgemeten en daarna voorzichtig korter gemaakt met de dremel op een gelijk niveau.
Schijnt geen commercieel aangeboden methode te zijn, maar in de "handel" wel te worden toegepast voor het verlengen van de levensduur van een kop.
-
Thieuke
- Donateur (3x)

Re: Koprevisie: regulier of biopower
Gaan ze nu wel ver genoeg open dan die kleppen?
-
Tubbe
- Donateur (2x)

Die van de ingeslagen zittingen gaan niet minder ver open (alleen de ingeslagen tiende millimeters zijn er af gegaan) alleen wel iets dieper in de kop want ze sluiten wat dieper.
Zal vast wat te lijden hebben maar met drie uurtjes werk is het een mooie verlenging van z'n leven.
Zal vast wat te lijden hebben maar met drie uurtjes werk is het een mooie verlenging van z'n leven.