beste forumers,
Al jaren rijd ik Saab, en sinds een tijdje een 9-5 vector 2.0t sw op lpg. Er zit een bigas lpg installatie in, de Saab heb ik zelf uit belgie geïmporteerd.
Vorige week ging mijn bigas lpg ecu kapot. Die is inmiddels vervangen door een nieuwe.
Voordat de ecu is vervangen had ik een pittige Saab, bij ongeveer 3700 rpm knalde de turbo( td04) erin en kreeg je zo een heerlijke dreun in je stoel. Er zit een open SID in en daarop staat een mededeling: Saab 240 pk 030212.
Kan het zijn dat door wisseling van lpg ecu de tuning ook is verdwenen?
Wie herkent de handtekening van de open sid?
Ik wil graag nl weer terug naar de heerlijke tuning, doortrekken in z'n 3 blijft toch leuk.
vriendelijke groet,
Lars
lpg bigas ecu vervangen. Tuning verdwenen??
-
DionHPT
- Geregistreerd lid
Re: lpg bigas ecu vervangen. Tuning verdwenen??
Sowieso is het een beetje raar dat de turbo er pas bij 3700 toeren in komt...
Als ik een B205E met TD04 maak dan is bij 2500 toeren je rug al flink in de stoel gedrukt
Weet niet waar je woont maar je bent welkom even langs te komen voor een blik op de zaak.
Als ik een B205E met TD04 maak dan is bij 2500 toeren je rug al flink in de stoel gedrukt
Weet niet waar je woont maar je bent welkom even langs te komen voor een blik op de zaak.
-
LBJP
- Geregistreerd lid
Re: lpg bigas ecu vervangen. Tuning verdwenen??
Hoi Dionhpt,
ik woon in Landgraaf, en ja ik wil best wel langskomen. 7 of 8 april ga ik naar Almere.
zal je een Pb sturen( evt via FB of Whattsapp)
gr Lars
ik woon in Landgraaf, en ja ik wil best wel langskomen. 7 of 8 april ga ik naar Almere.
zal je een Pb sturen( evt via FB of Whattsapp)
gr Lars