Petitie verlaging wegenbelasting voor LPG
-
RoccoH
- Donateur (5x)

Petitie verlaging wegenbelasting voor LPG
Teken ook de petitie voor verlaging van de MRB voor auto's op LPG: https://www.petities.com/verlaging_van_ ... s=67737336
-
Gårdarket
- Donateur (5x)

Re: Petitie verlaging wegenbelasting voor LPG
Ik ben voor, maar acht het jammer genoeg volkomen kansloos. Wel raar dat deze relatief schone brandstof zo zwaar belast wordt en de elektrische auto zo gesubsidieerd wordt
. Maar een extra belasting op elektrisch rijden is ook weer een kwestie van tijd, dat heeft het verleden ook wel weer bewezen.
-
turbopilot
- Donateur (7x)

Denk ik ook, goedkoper gaat het niet worden, echter het besef voor sommige mensen dat het schoner is, is ook niet verkeerd.
Als ik de reclame op tv zo eens voorbij zie komen, timmert Dacia flink aan de weg.
Wat ik niet snap is dat er zo veel lpg pompen verdwijnen, Of het komt door onbemand mag niet en renovatie is vermoedelijk te duur/ kan niet uit.
Sprak vd week iemand , die tankt in België voor €0,33
Als ik de reclame op tv zo eens voorbij zie komen, timmert Dacia flink aan de weg.
Wat ik niet snap is dat er zo veel lpg pompen verdwijnen, Of het komt door onbemand mag niet en renovatie is vermoedelijk te duur/ kan niet uit.
Sprak vd week iemand , die tankt in België voor €0,33
-
Steve-O
- Donateur (8x)

Tja, niet geporbeerd is altijd mis. Gewoon tekenen mensen!
-
jelger
- Geregistreerd lid
Wat ik niet snap: dat in Nederland bioethanol 2 euro de liter moet kosten (Pesse) en in Frankrijk 0,50-0,70 euro.turbopilot schreef: ↑za 07 mar, 2020 11:28Wat ik niet snap is dat er zo veel lpg pompen verdwijnen, Of het komt door onbemand mag niet en renovatie is vermoedelijk te duur/ kan niet uit.
Maak een petitie daarover en ik ben aan boord. LPG rijders zijn al relatieve spekkopers.
-
turbopilot
- Donateur (7x)

een beetje landbouwgrond/voedsel gebruiken om op te rijden, leuk voor de pk's , maar ik vindt het bijna crimineel
-
jelger
- Geregistreerd lid
Goed voor de boeren. Goed voor circulair rijden. En laten we wel wezen, ethanol auto's zijn er nauwelijks dus de impact is gering.
Wat ik er vooral mee wil aangeven: het verbaast me hogelijk dat de Saab brigade dit stokpaardje niet berijdt.
Wat ik er vooral mee wil aangeven: het verbaast me hogelijk dat de Saab brigade dit stokpaardje niet berijdt.
-
Jungleman
- Geregistreerd lid
Als je de overheid een beetje kent, weet je van tevoren al wat ze met de uitkomst van petities doen, vooral als het ze geld kost.
Dus als je kan rekenen hoef je er niet op te rekenen dat de overheid de LPG-rijder tegemoet komt. LPG is bovendien een restprodukt van een fossiele brandstof en die zitten in het verdomhoekje...
Dus als je kan rekenen hoef je er niet op te rekenen dat de overheid de LPG-rijder tegemoet komt. LPG is bovendien een restprodukt van een fossiele brandstof en die zitten in het verdomhoekje...