net vandaag de afspraak gemaakt om mn nieuwe ook weer van een prins lpg g3 te voorzien. dus er gaat een met lpg af (sloop) en een op benzine wordt LPG.
Toch verrassend weinig autos dus op LPG als het zo bekijk. Bij de LPG boer was het wel heeeeel druk, de aankondiging van extra accijns laat de verhouding weer ietsje verschuiven in het voordeel vanLPG. Wel jammer dat we in 2025 meer MRB moeten gaan betalen.
Aantal lpg rijders
-
davidd
- Donateur

Re: Aantal lpg rijders
Ik ben niet zo dol op politiek geneuzel op deze site, maar wist niet dat dit al rond was.Tubbe schreef: ↑vr 06 okt, 2023 18:54Wel jammer dat we in 2025 meer MRB moeten gaan betalen.
Wat ik interessanter vind, je hebt je oude 9-5 teruggekocht van de verzekeraar en laat je LPG installatie overzetten? Begrijpelijke keuze.
-
kww76
- Geregistreerd lid
ik heb in januari een lpg installatie in laten bouwen.
-
Tubbe
- Donateur (2x)

Terugkopen ja, overzetten nee. Teveel inbouwers afgelopen die daar geen aanbod op deden.davidd schreef: ↑vr 06 okt, 2023 19:44Ik ben niet zo dol op politiek geneuzel op deze site, maar wist niet dat dit al rond was.
Wat ik interessanter vind, je hebt je oude 9-5 teruggekocht van de verzekeraar en laat je LPG installatie overzetten? Begrijpelijke keuze.
Regeling per 2025 is nog niet rond, is een voorstel maar moet nog behandeld gaan worden.
-
Injectie
- Moderator
Hoe kan ik zoeken in deze site? Ik ben wel benieuwd hoeveel saabs er elektrisch staan geregistreerd. Als het goed is in ieder geval de Sonett alom bekend hier op het forum. En de Saab 9-5 van J&D. Ben benieuwd of er meer zijnKoppelbaas schreef: ↑vr 06 okt, 2023 9:24Dit topic fascineerde mij, want hoeveel SAAB LPG rijders zijn er eigenlijk (nog) in NL? Even uitzoeken en de dataset van het RDW biedt uitkomst (via opendata.rdw.nl):
Saabs op LPG per vandaag:
2125 LPG G3
210 LPG G2
2 LPG R115 (moest zelf even opzoeken wat dat was, nooit van gehoord...)