(Jaren '50 Massey Fergusson. Regelmatig is er eentje te zien in 'Clarkson's Farm' op Prime).

Ik deed dat eerst ook, maar heb gemerkt dat mijn 9-5 zeker in de wintermaanden een stuk beroerder start op euro 95. Slecht aanslaan en eenmaal aan ook vrij rommelig stationair met soms zelfs afslaan. Sinds ik het restant euro 95 nagenoeg heb opgereden en euro 98 tank (ik heb niet gelet op ethanol vrij) heb ik geen last meer van een moeizame koude start.Roosenr schreef: ↑di 23 apr, 2024 17:42Ik tank gewoon E10 (euro 95) max 30l. Zelfs al rij ik constant op LPG, met de eerste km opwarmen verbruik je ook benzine en die 30l is dan binnen de 3 maanden al op. Heeft dus de kans niet om te verouderen. In de zomermaanden zal dit verbruik wellicht iets minder zijn, dan tank ik 25l omdat hij dan sneller overschakelt naar LPG na koudstart.

Nog geen last van gehad. Anders zou ik ook 98 tanken.Wouter1973 schreef: ↑wo 24 apr, 2024 14:42Ik deed dat eerst ook, maar heb gemerkt dat mijn 9-5 zeker in de wintermaanden een stuk beroerder start op euro 95. Slecht aanslaan en eenmaal aan ook vrij rommelig stationair met soms zelfs afslaan. Sinds ik het restant euro 95 nagenoeg heb opgereden en euro 98 tank (ik heb niet gelet op ethanol vrij) heb ik geen last meer van een moeizame koude start.

Deze reactie is wel erg kort en behoeft een aanvulling. Al is deze discussie natuurlijk al 1000keren gevoerd op het internet.MvR schreef: ↑di 23 apr, 2024 19:17EcoMaxx.