Graag wil ik een Vialle lpi installatie in mijn Saab 9-3 coupe laten bouwen.
En daarbij wil ik een zo groot mogelijke ringtank laten plaatsen. Maar ik hoor en lees over allerlei verschillende maten.
Dus,
wat is de maximale inhoud voor in ringtank die in een 9-3 past.
Dat de vloer achterin een paar centimeter omhoog komt vindt ik niet erg, als het hele oppervlak maar beschikbaar blijft.
grootste ringtank voor een 9-3
-
staggie
- Geregistreerd lid
-
ceezet
- Geregistreerd lid
Dat had ik op het forum al gelezen, 67l. bruto. maar het bedrijf waar ik het wilde laten inbouwen zei dat er maximaal een tank met 52l. bruto in past.
dat is nogal een verschil en je zet er maar een keer een tank in.
Maar rijden er mensen rond met een dergelijke tank in een 9-3, en waar hebben ze dat dan in laten bouwen?
dat is nogal een verschil en je zet er maar een keer een tank in.
Maar rijden er mensen rond met een dergelijke tank in een 9-3, en waar hebben ze dat dan in laten bouwen?
-
dEUS
- Geregistreerd lid
52 l is ook de tank die bestemd is voor een 93. Toen ik bij mijn lpg installateur vroeg of een 67l tank ook mogelijk was zei hij 'dat denk ik niet, maar we zullen het snel weten'. 67l tank bleek te passen en daar was ik enorm blij mee. Uiteraard ligt je bodemplaat een paar cm's hoger. Echter, je blijft het hele opp behouden. Ik heb nog steeds een grote koffer en ik moet er niet aan denken dat er slechts een 52 l tank in zou liggen, dan sta je wel erg vaak te tanken.
Kortom, het gaat en ik zou er geen seconde over twijfelen.
mvg,
dEUS
mvg,
dEUS
-
ceezet
- Geregistreerd lid
-
staggie
- Geregistreerd lid
Welk merk lpg-installatie heb je?dEUS schreef:52 l is ook de tank die bestemd is voor een 93. Toen ik bij mijn lpg installateur vroeg of een 67l tank ook mogelijk was zei hij 'dat denk ik niet, maar we zullen het snel weten'. 67l tank bleek te passen en daar was ik enorm blij mee. Uiteraard ligt je bodemplaat een paar cm's hoger. Echter, je blijft het hele opp behouden. Ik heb nog steeds een grote koffer en ik moet er niet aan denken dat er slechts een 52 l tank in zou liggen, dan sta je wel erg vaak te tanken.
mvg,
dEUS