Wie heeft ervaring met een T8 of T16 classic op gas?

Alles over Liquified Petroleum Gas en Saabs
plafundum
Geregistreerd lid

Bericht door plafundum » wo 28 nov, 2007 11:23

davidjoost schreef:@ plafundum: een 900 Classic LPT heeft geen intercooler.... :wink:
Ik weet het. Mijn vraag was dan ook of een LPT een lagere kans op backfire heeft.

Wat ik wil weten: Indien je dan in je LPT een intercooler hebt gemonteerd, is dan bij een LPT de kans dat hij kapot gaat kleiner dan bij een FTP.

Heb een tijdje overwogen LPG erin te zetten. Dan leek het mij handiger ook een IC te monteren, omdat dat eeb verkoelend effect zou hebben.

plafundum
Geregistreerd lid

Bericht door plafundum » zo 01 jun, 2008 18:00

Niemand?

Thom
Donateur
Donateur

intercooler

Bericht door Thom » ma 02 jun, 2008 12:43

ik had een intercooler op mijn 99T8 en daar is na vele backfires van alles losgeknald, en kapot geknald (diverse slangen gescheurd en zelfs het luchthuis van de turbo), maar de intercooler niet. Wel een volledig aluminium exemplaar.

ss50marc
Donateur
Donateur

Bericht door ss50marc » ma 02 jun, 2008 12:47

gelukkig :wink: ...

ss50marc
Donateur
Donateur

Bericht door ss50marc » ma 02 jun, 2008 12:51

@thom:

heb em er overigens nog niet in zitten: eerst op gas, dan TUV, dan maar eens proberen+gas nieuw afstellen, en dan komt het....die intercooler moet ik ook TUV laten keuren:( gezeik hier....

plafundum
Geregistreerd lid

Bericht door plafundum » do 12 jun, 2008 12:00

ss50marc schreef:@thom:

heb em er overigens nog niet in zitten: eerst op gas, dan TUV, dan maar eens proberen+gas nieuw afstellen, en dan komt het....die intercooler moet ik ook TUV laten keuren:( gezeik hier....
Sjessis, wat een gedoe daar in DU. Maar als ie er dan in zit kan je wel met een gerust hart 200+ rijden...

Plaats reactie