Tartarini
-
Azul
- Geregistreerd lid
Tartarini
Heren,
Binnenkort ga ik ook aan het gas. Ik heb een 900i (1983) met K-jetronic injectie (mechanische injectie). Daarom een prijsopgave gedaan bij Bazuin in Winschoten. Ze kunnen een Tartarini gasinstallatie leveren. Ik had nog nooit van dit merk gehoord. Wie heeft hiermee ervaring?
Welk merk gasinstallaties kunnen er nog meer voor een auto van 25 jaar geleverd worden? Ik hoef niet persé de goedkoopste installatie. Betrouwbaarheid is voor mij ook belangrijk!
Binnenkort ga ik ook aan het gas. Ik heb een 900i (1983) met K-jetronic injectie (mechanische injectie). Daarom een prijsopgave gedaan bij Bazuin in Winschoten. Ze kunnen een Tartarini gasinstallatie leveren. Ik had nog nooit van dit merk gehoord. Wie heeft hiermee ervaring?
Welk merk gasinstallaties kunnen er nog meer voor een auto van 25 jaar geleverd worden? Ik hoef niet persé de goedkoopste installatie. Betrouwbaarheid is voor mij ook belangrijk!
-
nelfrikandel
- Geregistreerd lid
-
baszwolle
- Geregistreerd lid
er zijn diverse merken die goed zijn.
vialle
AG
omvl
Hit zit hem meer in de manier van hoe ze de K-jetronic hoeveelheidsklep manipuleren (lees omhoog houden) op lpg.
Verder is het vrij simpel, verdamper, mengstuk, een tijdrelais, tank, wat leidingen..etc.
het is wel van groot belang dat die klep van de k-jet ophoog komt te staan op lpg.
vialle
AG
omvl
Hit zit hem meer in de manier van hoe ze de K-jetronic hoeveelheidsklep manipuleren (lees omhoog houden) op lpg.
Verder is het vrij simpel, verdamper, mengstuk, een tijdrelais, tank, wat leidingen..etc.
het is wel van groot belang dat die klep van de k-jet ophoog komt te staan op lpg.
-
Koert
- Donateur (2x)

-
Azul
- Geregistreerd lid
-
baszwolle
- Geregistreerd lid
-
baszwolle
- Geregistreerd lid
en die klepbediening dient mechanisch omhoog gedrukt te worden door een of ander mechanisme.
hier is er een bezig geweest met een soort van regelding.

http://myweb.tiscali.co.uk/tshargrave/lpg/volvo740.htm
Dank
hier is er een bezig geweest met een soort van regelding.

http://myweb.tiscali.co.uk/tshargrave/lpg/volvo740.htm
Dank
-
72sonett3
- Geregistreerd lid
Re: Tartarini
Heb je gevraagd bij Olijve in Assen? Staat goed bekend.Azul schreef:Welk merk gasinstallaties kunnen er nog meer voor een auto van 25 jaar geleverd worden?
-
9000gra
- Donateur

Re: Tartarini
Tartarine destijds bij Schouten Heerenveen laten inbouwenAzul schreef:Heren,
in de 900C classic. 100.000 km. probleemloos gereden!
gr.
rené
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

-
baszwolle
- Geregistreerd lid