niet willen overschakelen op lpg

Alles over Liquified Petroleum Gas en Saabs
Plaats reactie
Harmen
Geregistreerd lid

niet willen overschakelen op lpg

Bericht door Harmen » zo 21 sep, 2008 0:59

Sinds kort wil mijn 900 i 16v uit 1992 niet meer overschakelen naar lpg
Ik heb een vialle (g2) verdamper systeem die start vanuit benzine en dan op gas springt, het lampje gaat wel op groen voor gas, maar de auto blijft in principe alleen maar op benzine rijden. Heeft iemand een idee waar ik naar moet gaan zoeken?

Herman

Harmen
Geregistreerd lid

Re: niet willen overschakelen op lpg

Bericht door Harmen » wo 29 okt, 2008 20:54

Harmen schreef:Sinds kort wil mijn 900 i 16v uit 1992 niet meer overschakelen naar lpg
Ik heb een vialle (g2) verdamper systeem die start vanuit benzine en dan op gas springt, het lampje gaat wel op groen voor gas, maar de auto blijft in principe alleen maar op benzine rijden. Heeft iemand een idee waar ik naar moet gaan zoeken?

Herman
Update: LPG systeem zelf werkt wel, maar aansturing via lpg vialle compu niet, andere compu werkte ook niet. Conclusie t systeem gaat omgebouwd worden naar ander type en dan weer lekker rijden op LPG ! :lol:

brinky
Donateur
Donateur

Bericht door brinky » za 01 nov, 2008 21:40

Willeme, we hebben het hier niet over een LPi installatie van Vialle, maar een verdamper systeem. Dan zit er geen pomp in de tank...

Harmen
Geregistreerd lid

Bericht door Harmen » ma 10 nov, 2008 14:13

Inderdaad het betreft een zogenaamde G2 installatie met verdamper en geen pomp in de tank. Ik wacht op het moment nog steeds op een telefoontje zodat ik mn auto weer kan halen en lekker op LPG kan gaan tuffen..... :lol:

Harmen
Geregistreerd lid

Bericht door Harmen » zo 16 nov, 2008 14:13

Kleine Update:

Mijn auto doet het weer prima na de ombouw, en er zit nu weer een nieuwe APK op :lol:

Plaats reactie