stil vallen

Alles over Liquified Petroleum Gas en Saabs
Plaats reactie
elfried
Geregistreerd lid

stil vallen

Bericht door elfried » ma 17 nov, 2008 18:55

Kent iemand dit.
Bij koppeling indrukken vallen de toeren helemaal weg naar 0 maar schieten daarna direct de hoogte in naar 3000. Daarna weer pijlsnel naar beneden en weer naar boven. Het wordt steeds iets minder en uiteindelijk gaat hij bijna normaal draaien.Toch nog altijd iets onregelmatig.
Soms is het zo erg en valt ie stil na de eerste keer zakken.
Op benzine niks van problemen.
Het is een ongeregelde installatie en alles is nieuw .

gr

noknokius
Geregistreerd lid

Bericht door noknokius » di 18 nov, 2008 10:21

Ik heb een tijd geleden zoiets gehad. Bij mij viel de motor alleen telkens uit wanneer ik ging terugschakelen. Met terugschakelen ben ik minder snel met schakelen dan met opschakelen, anders was hij met opschakelen ook wel uitgevallen. Ik ben toen even langs een gasboer gegaan en die heeft e.e.a. nagekeken en het bleek dat de verdamper (? ik weet het niet helemaal zeker of dat de naam was) te arm stond afgesteld waardoor de motor te weinig gas kreeg om stationair te blijven draaien. Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

elfried
Geregistreerd lid

Bericht door elfried » di 18 nov, 2008 14:14

OK bedankt,

misschien een vraagje aan Bas.
Hoe zet ik een omvl verdamper E90 rijker of hoe stel ik hem goed af.
Is wel een gecompenseerde

elfried
Geregistreerd lid

Bericht door elfried » di 18 nov, 2008 19:38

na inbouw is de installatie gekeurd en afgeregeld door een erkende gasboer.nauwelijks 2 maand later begon dit fenomeen.het gaat mij niet om het geld .ik wil alles begrijpen en zodoende het zelf te proberen doen. heb een hekel aan constant iemand nodig te hebben. afspraak maken ,er komen en nog moeten wachten enz...

Plaats reactie