4 mnd oude installatie overbouwen

Alles over Liquified Petroleum Gas en Saabs
Plaats reactie
redturbo
Geregistreerd lid

4 mnd oude installatie overbouwen

Bericht door redturbo » do 04 dec, 2008 12:18

I.v.m. een schade aan mijn 9000 speel ik met de gedachte om de 4 maand geleden ingebouwde vialle lpi installatie uit te bouwen om deze vervolgens in een nieuw aan te schaffen 9000 weer terug te plaatsen.
Nu heb ik begrepen dat het RDW technisch mogelijk moet zijn omdat de belangrijke delen van de installatie nog geen jaar oud zijn, maar het LPG inbouwbedrijf vertelt me dat het daarna onmogelijk is om een G3 korting te krijgen omdat deze afgegeven is op de installatie+oude voertuig.

Weet iemand hiervoor een oplossing, zat zelf al richting omkatten te denken, maar heb liever iets legaals :)

elvirisimo
Geregistreerd lid

Bericht door elvirisimo » do 04 dec, 2008 12:26

Het is te doen, maar dat wordt erg moeilijk. :(

been there done that ...

redturbo
Geregistreerd lid

Bericht door redturbo » do 04 dec, 2008 12:59

hmmmm, das jammer. hebben het er vanavond wel over

jochem
Geregistreerd lid

Bericht door jochem » do 04 dec, 2008 14:20

redturbo schreef:hmmmm, das jammer. hebben het er vanavond wel over
laat anders maar weten, ben wel geinteresseerd in je tank anders :wink:

jochem
Geregistreerd lid

Bericht door jochem » za 13 dec, 2008 11:36

Nou kom maar op. is de tank inmiddels vrij? :lol:

elvirisimo
Geregistreerd lid

Bericht door elvirisimo » za 13 dec, 2008 14:49

Denk niet dat deze tank vrij komt ...

kijk even bij te koop daar zit een vialle installatie met tank 2 tank keuzen ...

of marktplaats, en anders voor paar honderd euro (2/300) is oude te reviseren - heb een adresje in Limburg (daar is mijn tank een jaar geleden gereviseerd)

nove mille
Geregistreerd lid

Bericht door nove mille » za 13 dec, 2008 15:27

elvirisimo schreef:kijk even bij te koop daar zit een vialle installatie met tank 2 tank keuzen ...
'k Vind de thread niet :oops: ... kan je een link plaatsen ajb ?

jochem
Geregistreerd lid

Bericht door jochem » za 13 dec, 2008 15:32

elvirisimo schreef:Denk niet dat deze tank vrij komt ...

kijk even bij te koop daar zit een vialle installatie met tank 2 tank keuzen ...

of marktplaats, en anders voor paar honderd euro (2/300) is oude te reviseren - heb een adresje in Limburg (daar is mijn tank een jaar geleden gereviseerd)
maar ik heb een tank met pomp erin. ik begreep altijd dat deze niet te reviseren zijn?

Ik ben ook geinteresseerd in de links en zou je mij een PB kunnen sturen van dat adres in Limburg? ben tegenwoordig met regelmaat in Maastricht te vinden :lol:

elvirisimo
Geregistreerd lid

Bericht door elvirisimo » za 13 dec, 2008 18:22

nove mille schreef:
elvirisimo schreef:kijk even bij te koop daar zit een vialle installatie met tank 2 tank keuzen ...
'k Vind de thread niet :oops: ... kan je een link plaatsen ajb ?
viewtopic.php?t=46156

redturbo
Geregistreerd lid

Bericht door redturbo » wo 17 dec, 2008 13:36

Hey jongens, mijn installatie is nog geen 4 maanden oud, ga de boel dus echt niet slopen en voor een prikkie de losse onderdelen verkopen.

Plaats reactie