Hoi,
Mijn vader heeft dezelfde in 2-deurs versie gehad.
Daar is later ook LPG op gekomen.
Geloof dat na 150.000 km de kop gescheurd is, kop gererviseerd en weer 100.000 mee gereden ...
Daarna overgestapt op een andere 99.
99 GL 83 op gas?
-
baszwolle
- Geregistreerd lid
lucht in het watercircuit, de waterleidingen naar je verdamper moeten vaak over het blok en dat is dan ook meestal het hoogste punt van het circuit wat lucht in de hand werkt. tevens zit je met meters slangen te klooien, ook van de verdamper naar je mengstuk. en de verdamper zit bij de uitlaat, nu zal het bij een carb qua temp wel meevallen.
links is gewoon, en zeker bij een carb, de beste plek.
links is gewoon, en zeker bij een carb, de beste plek.
-
joachiem
- Geregistreerd lid
-
willem3
- Geregistreerd lid
gastank
Had in mijn 99 2 gastanks 1 onderbouw 50 of 60 liter en een 100l tank dwars achterin en 25 l Benzine. Was vaak lachen als je 130 l in 1 keer tankt. Reed gemiddeld 1 op 10,5 (bezine 1 op8)olie ververssen elke 30.000, kleppen stellen erg weinig Totaal heb ik met deze auto van 1984 840.000 km gereden met orginele motor kop 1 keer laten reviseren en org versnellingsbak, koppeling 2 keer vervangen. Heb deze auto nog steeds maar mag hier in Zweden niet op gasrijden, is alleen toegestaan als het org van de fabriekkomt. Heb dit toch enige jaren illegaal gedaan mer extreem laag CO2 gehalte gelukkig hebben ze nooit in de kofferbak gekeken over de verdamper lagen wat doeken deze zat re voor tussen buiten en binnenscherm en de gasleiding lag om een voor mij niet te verklaren reden langs de benzineleiding dus in het passagiersgedeelte deze lag in een grote "pvc" buis die open was buiten het coupe gedeelte.
Heb hem helaas stil moeten zetten ivm met erg veel straatexeem, je rijd hier lang in agressief zout,
Zou graag weer een 99 op gas hebben maar helaas.
Mijn advies is gewoon doen hij loopt zoveel mooier op gas en de kosten heb je er vrij snel weer uit
Succes met je beslissing
Heb hem helaas stil moeten zetten ivm met erg veel straatexeem, je rijd hier lang in agressief zout,
Zou graag weer een 99 op gas hebben maar helaas.
Mijn advies is gewoon doen hij loopt zoveel mooier op gas en de kosten heb je er vrij snel weer uit
Succes met je beslissing
-
GHIA
- Geregistreerd lid
Re: gastank
Ach, jij had kunnen zeggen:willem3 schreef:Had in mijn 99 2 gastanks 1 onderbouw 50 of 60 liter en een 100l tank dwars achterin.
Maar mag hier in Zweden niet op gasrijden, is alleen toegestaan als het org van de fabriekkomt.
Heb dit toch enige jaren illegaal gedaan gelukkig hebben ze nooit in de kofferbak gekeken over de verdamper lagen wat doeken.
'Daarom, ik verkoop 'LPG-gastanks' dit zijn 'proefmonstertjes' ...., ik heb er nog twee over ...