motor loopt onregelmatig en valt stil
-
everlast
- Donateur (2x)

motor loopt onregelmatig en valt stil
ik heb een lpg probleem,het begon als ik bv een stoplicht/kruising naderde de koppeling intrapte en het gas losliet viel de motor uitdoordat het toerental ineens inzakte,op benzine geen probleem.
ik kon gewoon op lpg rijden mits ik maar niet tot stilstand hoefde te komen maar nu loopt hij continu onregelmatig op lpg ,net of hij inhoud of op 3 cilinders loopt.
iemand een idee?
ik kon gewoon op lpg rijden mits ik maar niet tot stilstand hoefde te komen maar nu loopt hij continu onregelmatig op lpg ,net of hij inhoud of op 3 cilinders loopt.
iemand een idee?
-
everlast
- Donateur (2x)

-
roelf1974
- Geregistreerd lid
Heeft hij het echt nooit op benzine, of alleen minder? Ik zit met dat laatste scenario op dit moment.
Geen turbo erin veronderstel ik? Ik zou simpelweg beginnen met de bougies na te kijken (die lijden meer bij LPG - hoeveel km zitten ze erin?), en als het dan nog niet weg is eens met een andere DI erop te rijden. 130.000 km lijkt me véél te vroeg om de LPG-pomp te zijn.
Geen turbo erin veronderstel ik? Ik zou simpelweg beginnen met de bougies na te kijken (die lijden meer bij LPG - hoeveel km zitten ze erin?), en als het dan nog niet weg is eens met een andere DI erop te rijden. 130.000 km lijkt me véél te vroeg om de LPG-pomp te zijn.
-
everlast
- Donateur (2x)

-
everlast
- Donateur (2x)

ik heb maar een afspraak gemaakt met de gasgoeroe van zuid nederland.
is een autoriteit op lpg gebied volgens velen
www.verdampere.nl
is een autoriteit op lpg gebied volgens velen
www.verdampere.nl
-
Bubba
- Geregistreerd lid
-
everlast
- Donateur (2x)

[][]je hebt gelijk,maar hij weet ook veel van vialle,en daarbij staat er ook no cure no pay.
hij heeft mijn pa destijds geholpen met een revisiesetje van een paar tientejs na 1200 euro bij de gasboer te hebben weggebracht zonder resultaat.
ik waag het er toch op en als dat niet helpt ga ik maar eens voor een andere voiture kijken,ik heb geen zin om maanden te gaan lopen klooien en me leeg te laten trekken aan onderzoekskosten
hij heeft mijn pa destijds geholpen met een revisiesetje van een paar tientejs na 1200 euro bij de gasboer te hebben weggebracht zonder resultaat.
ik waag het er toch op en als dat niet helpt ga ik maar eens voor een andere voiture kijken,ik heb geen zin om maanden te gaan lopen klooien en me leeg te laten trekken aan onderzoekskosten
-
everlast
- Donateur (2x)