@ martijndemunnik: Het klinkt alsof ze de injectoren niet op de juiste manier hebben gemonteerd. Wellicht dat de bobines door een slecht mengsel/verbranding naar de **** zijn gegaan. Bij onze S80 T6 (twin-turbo zes-in-lijn) hebben we ook een keer een bobine stuk gehad, bij deze auto is later ook nog een injector 'verzet'. Even afwachten wat de 'techneuten' van het forum hierover te zeggen hebben...Is er een link tussen dit en de slecht werkende gasinstallatie? Volgens Vialle moeten de injectoren dieper in de cilinders komen en zou dat het stotteren op constante snelheid moeten verhelpen. De exacte oplossing werd me niet helemaal duidelijk en ik moet woensdag bij 2M maar eens navragen wat ze nu precies gaan aanpassen. In ieder geval ben ik m'n auto nu weer 2 daagjes kwijt en hoop ik dat het daarmee definitief is opgelost...
@ marijnh: ik zou voor jouw specifieke probleem even een apart topic aanmaken. 900 classic is een totaal andere auto en wat ik lees over je lpg-systeem, is totaal onvergelijkbaar met de modernere lpg-techiniek die in dit topic besproken wordt.