Ik weet van mijn vorige 93 (nieuwste model) dat de laadvloer iets omhoog komt. Bij mijn huidige cabrio uit 2002 zelfs iets meer dan een beetje.
Bij boodschappen doen is het soms behelpen, maar gelukkig doe je dat niet iedere dag.
Prins of toch maar Vialle
-
Bubba
- Geregistreerd lid
Nee hoor, 60.000 voldoet prima. Kost € 30 per set...HansX schreef:elke 20.000 km filter schoonmaken/vervangen?
Flashlube werkt perfect; gewoon de juiste aansluiting voor vacuum vinden. Ik heb er een terugslagklepje tussengezet, zodat eventuele overdruk nooit in de Flaslubetank terechtkomt. Meestal heb je toch een vacuum beschikbaar; zolang de turbodruk <1bar is (meter onder het gele vlakje). Verbruik van de olie is conform specs (1ml per liter brandstof).
De tank weet ik niet; ik heb een 85 liter cylindertank.
-
Ernsth
- Donateur (2x)

Hi Hans,
De vloer komt iets ( 4-5 cm ) omhoog met de 67 l ringtank. Er kan nog steeds een berg spullen en een kinderwagen in hoor!
Ten tijde van mijn inbouw was Prins nog steeds niet overtuigd om het foutloos in te bouwen bij FPT Turbomotoren. Bij mij is het niet gedaan.
Bij Bubbaman schijnt het echter wel goed te werken..
De filter wil Prins wel de eerste keer na 15.000 km vervangen hebben, daarna idd om de 60.000 km.
Maar gaan we weer lekker Vialle/Prins modder gooien?
Prins!
Nederlands Product!
FF serieus, vanwege mogelijkheden icm tuning heb ik voor
Prins gekozen. Maar dat mag iedereen voor zichzelf uitmaken..
De vloer komt iets ( 4-5 cm ) omhoog met de 67 l ringtank. Er kan nog steeds een berg spullen en een kinderwagen in hoor!
Ten tijde van mijn inbouw was Prins nog steeds niet overtuigd om het foutloos in te bouwen bij FPT Turbomotoren. Bij mij is het niet gedaan.
Bij Bubbaman schijnt het echter wel goed te werken..
De filter wil Prins wel de eerste keer na 15.000 km vervangen hebben, daarna idd om de 60.000 km.
Maar gaan we weer lekker Vialle/Prins modder gooien?
Prins!
FF serieus, vanwege mogelijkheden icm tuning heb ik voor
Prins gekozen. Maar dat mag iedereen voor zichzelf uitmaken..
-
Ernsth
- Donateur (2x)

-
davidjoost
- Geregistreerd lid
-
Ernsth
- Donateur (2x)

Jaja, leuk filmpje, herkende 'm wel.
Je had de film van de aankomende 9-x misschien af en toe eens scherp moeten nemen m.i. Maar een goed verstaander heeft maar een halve brul nodig
Ik wens je er in ieder geval heel veel success mee. Ik begrijp dat er niet echt een commerciele markt is voor filmpjes van 9-5 jes enzo, hoewel ik dat dan weer graag zie. Niet dat ik niet commercieel ben...
Maar ik denk dat je nog wel een mooie slag ermee kan slaan.
Je had de film van de aankomende 9-x misschien af en toe eens scherp moeten nemen m.i. Maar een goed verstaander heeft maar een halve brul nodig
Ik wens je er in ieder geval heel veel success mee. Ik begrijp dat er niet echt een commerciele markt is voor filmpjes van 9-5 jes enzo, hoewel ik dat dan weer graag zie. Niet dat ik niet commercieel ben...
Maar ik denk dat je nog wel een mooie slag ermee kan slaan.