LPG en schotland ?!?
-
snuffel
- Geregistreerd lid
LPG en schotland ?!?
We gaan binnenkort een tripje maken naar schotland en we vragen ons af waar we terecht kunnen voor LPG te tanken daar.
iemand die ons enkele nuttige gegevens kan bezorgen?
Een bijkomende vraag: iemand die zo direct kan vertellen hoeveel de benzine en lpg daar kost?
iemand die ons enkele nuttige gegevens kan bezorgen?
Een bijkomende vraag: iemand die zo direct kan vertellen hoeveel de benzine en lpg daar kost?
-
davidjoost
- Geregistreerd lid
-
DaVinz
- Geregistreerd lid
zo,
ff mijn LPG boekje er bij gepakt.
let wel hij komt uit 2005.
kosten LPG in Groot Britannie: E 0.57
Je hebt volgens het boekje een vul-verloopnippel nodig. Dat is de zeflde die je in Belgie en Duitsland. Met de schroefsluiting zegmaar.
en dit is een foto van Schotland met de verschillende LPG stations lokaties.
geen duidelijke foto, sorry, maar zoals je ziet zijn ze goed vertegenwoordigd langs de kust, en niet in het midden van het land.

ff mijn LPG boekje er bij gepakt.
let wel hij komt uit 2005.
kosten LPG in Groot Britannie: E 0.57
Je hebt volgens het boekje een vul-verloopnippel nodig. Dat is de zeflde die je in Belgie en Duitsland. Met de schroefsluiting zegmaar.
en dit is een foto van Schotland met de verschillende LPG stations lokaties.
geen duidelijke foto, sorry, maar zoals je ziet zijn ze goed vertegenwoordigd langs de kust, en niet in het midden van het land.

-
snuffel
- Geregistreerd lid
-
jelger
- Geregistreerd lid
ik ben een aantal jaren geleden alweer (voor 2004 zeg maar) paar keer op LPG die kant uit geweest, en dat ging wel. Er is niet al te veel peil op te trekken. De ene keer bij normaal tankstation aan de rand van een stadje, de andere keer ergens achteraf. De ene keer moet je een eindje van de snelweg af, de andere keer rekening houden met feest- of zondagen... en niet te laat in de avond willen tanken. Ach, het lukt allemaal wel hoor..
Ik heb echter begrepen dat LPG in UK op z'n retour zou zijn.
Tussen Aberdeen en Glasgow (route via Balmoral en de Devil's Elbow) is m'n noordelijkste LPG punt in Schotland geweest. Klein lokaal stationnetje.
Had ik al defecte pompen genoemd? Oftewel, zorg wel dat je op benzine KAN rijden.
@snuffel: die boekjes zijn ook bij grotere tankstations verkrijgbaar... in Nederland.
Ik heb echter begrepen dat LPG in UK op z'n retour zou zijn.
Tussen Aberdeen en Glasgow (route via Balmoral en de Devil's Elbow) is m'n noordelijkste LPG punt in Schotland geweest. Klein lokaal stationnetje.
Had ik al defecte pompen genoemd? Oftewel, zorg wel dat je op benzine KAN rijden.
@snuffel: die boekjes zijn ook bij grotere tankstations verkrijgbaar... in Nederland.
-
nelfrikandel
- Geregistreerd lid
-
snuffel
- Geregistreerd lid
heb een becker ...nelfrikandel schreef:Snuffel, ik weet niet of je een TomTom of andere draagbare navi hebt, maar er zijn voor de TomTom in ider geval bestanden te downloaden met alle LPG stations in Europa, en op de TomTom kun je installen dat hij gaat piepen als je bv op 10km van een LPG pomp bent
-
The Adder
- Geregistreerd lid
http://www.gas-tankstellen.de/menu.php?language=nl_NL
is ook een goede site om LPG/CNG POI's per land(en) in europa te vinden, kan niet meer zonder in het buitenland!
Via 'download' kan je voor bijna alle navi's de POI's downloaden (wel eerst even aanmelden)
is ook een goede site om LPG/CNG POI's per land(en) in europa te vinden, kan niet meer zonder in het buitenland!
Via 'download' kan je voor bijna alle navi's de POI's downloaden (wel eerst even aanmelden)
-
Imausr
- Geregistreerd lid