@JW - Ik zie dat we ongeveer hetzelfde plannen hebben
In mijn GLE gaat over een paar (++) manden T8 motor die eerst zal worden gecheckt en gereviseerd indien nodig. Voor LPG gedeelte wil ik deze:
http://www.bs-autotune.nl/content/view/29/43/ dus voor verdamper en injectoren 250 euro met KdFi (is eigenlijk een uitgebreide megasquirt die ook ook bi-fuel ondersteunt out of the box) http://www.bs-autotune.nl/content/view/66/76/ voor 250 euro
Verder zal ik een throttle body van 2.1 gebruiken en voor benzine mijn 9000 injectoren en IAT van 9000
Voor de ontsteking ben ik nog niet uit wat ik moet gaan gebruiken.
En natuurlijk wil ik de k-jet weg hebben
Classic 900 LPG onderbouw
-
Rhinobirds
- Geregistreerd lid
ik heb precies de zelfde plannen met mijn T8! (op de wat langere termijn, dat wel) Ik heb ook al een 2.1 throttle body gescoord en ben beetje bij beetje de rest bij elkaar aan het sprokkelen. Ik wil het ook met het spul van BS Autotune gaan doen.
Al nagedacht over de fuel rail en trigger wheel? Misschien dat er in de toekomst iets te combineren valt wat betreft een groupbuy voor een custom made fuel rail en ook adapter voor trigger wheel & sensor?
JanWessel is ook iemand die zich in de megasquirt verdiept heeft en plannen heeft om dit te gaan gebruiken.
Al nagedacht over de fuel rail en trigger wheel? Misschien dat er in de toekomst iets te combineren valt wat betreft een groupbuy voor een custom made fuel rail en ook adapter voor trigger wheel & sensor?
JanWessel is ook iemand die zich in de megasquirt verdiept heeft en plannen heeft om dit te gaan gebruiken.
-
elvirisimo
- Geregistreerd lid
Wat fuel rail betreft - gewoon een mal van hout maken, deze inleveren bij een vriend van me met een stuk universeel fuel rail. Maar hiervoor zal mijn inlaatspruitstuk uitgeboord worden op de plaats van k-jet injectoren. Voor lpg injectoren is het uitboren en plaatsen veel makkelijker.
Voor ontsteking ben ik nog niet uit. Ford edis schijnt veel gebruikt te worden bij dit soort projecten. Dus de trigger wheel optie is nog niet uitgewerkt. Als er toch zo veel interesse dan kunnen we best met een keertje op zaterdag ochtend afspreken met Jeroen van BS Autotune voor een demo + consultatie voor specifieke T8 dingen. T16's zijn ook welkom.
Ik heb nog een flash lube op de plank staan voor deze project.
Even kijken hoe we dit best samen kunnen doen.
Voor ontsteking ben ik nog niet uit. Ford edis schijnt veel gebruikt te worden bij dit soort projecten. Dus de trigger wheel optie is nog niet uitgewerkt. Als er toch zo veel interesse dan kunnen we best met een keertje op zaterdag ochtend afspreken met Jeroen van BS Autotune voor een demo + consultatie voor specifieke T8 dingen. T16's zijn ook welkom.
Ik heb nog een flash lube op de plank staan voor deze project.
Even kijken hoe we dit best samen kunnen doen.
-
elvirisimo
- Geregistreerd lid
KdFi / Megasquirt discussie gaat verder in KdFi topic viewtopic.php?p=696663#696663
Vragen en opmerkingen zijn erg welkom
Vragen en opmerkingen zijn erg welkom
-
Testa-Rossa
- Geregistreerd lid